Anna liet het zich geen 2x zeggen dus konden we ons er op gaan kleden.Ik twijfelde nog, wel of geen thermo kleren aan
Uiteindelijk werd het een hemd, een thermo trui, een tshirt, een trui, een dikke fleece jas en een donzen winterjas wat ik aantrok
Een thermorijbroek heb ik (nog) niet en laarzen ook niet, dus 2 paar sokken aan en mijn gewone rijbroek. Ik had gelukkig wel gevoerde leren winterrijhandschoenen die ik nu eindelijk kon gebruiken en een succes! Wel lachen, we hadden zoveel bovenkledij aan dat we niet meer konden bukken om onze chaps vast te ritsen
De paarden deden we peesbeschermers om en een winddichte uitrijdeken met fleecevoering aan de onderkant. Vanwege de 10cm sneeuw en ijsvorming konden we toch alleen stappen. Ze hebben geen ijzers onder dus dat scheelde enorm!
Hier waren we zga klaar voor vertrek

Het bospad was vrij "open" en de wind was erg kkkkoud. Toch van de week bij Piaffe maar kijken voor thermoboots en broek (zul je zien dat t dan 15graden is met zon
).
Oki en Ruby waren erg alert, want met tijden kwam er flink wat sneeuw van de takken naar beneden

Aanzicht van het Blaauwe bos (ja met dubbel aa)

Grote ijsplas omzijlen

Nou denkt Ruby wat dit nu allemaal toch weer is

Bijna in het bos..

Het zag er rustig uit in het bos

Even poseren

En van dichtbij...die sneeuw is zo wit aan mijn ogen dat ik amper nog wat zag
En oki kijkt demonstratief de andere kant op...
Vervolgens zetten we de rit voort

Zoek ons

Het moge duidelijk zijn wie er steeds sneeuw hapte

De bontjes vonden t prachtig

We passeerden 2 meisjes met 2 pony`s...en onze paarden kijken mooi de andere kant op. Daar liepen 2 mannen met grote camera`s die alleen nog maar -klik-klik-klik-klik- zeiden, en niet omdat we te hard reden

Mmm toch niet interessant

Oki en Anna, oki had echt geregeld dat ze mooi anna`s hand opzocht terwijl we ze niet echt aan t werk wilden zetten.

Dit vind ik zelf ook een prachtige foto

Oki had ineens haast

En even op de open heide wat poseer foto`s...

Ik bedacht mij dat ik het wel ineens snikheet had met al die kleren aan, terwijl anna lekker van t zonnetje geniet

* connecting green object * searching....grass?????*

Ik met mijn toppertje

Anna met de hare

Oki

Deze vind ik ook super mooi

(nog even volhouden we zijn er bijna
)

Letop! Lawine gevaar

Watertje

En weer thuis

En wat denken jullie?
Hebben we nog filmpjes gemaakt ook :mrgreen: