even rondslingeren wat ze nog niet echt kende(1x eerder gedaan)
daarna voor het eerst een singeltje om, dat gaf gewoon géén reactie, dus dekje erbij, singeltje goed strak vastgemaakt, weer geen reactie en gaan longeren
ze deed het super, dus na een paar rondjes ff laten stoppen, belonen en hoofdstel over t halster gedaan, ze pakte het bit meteen aan en ze vond alles prima, en toen nog wat rondgeslingerd en veeeel beloond
ze is dus gewoon nergens van onder de ondruk

hier de foto's!
ff rondslingeren
sommige foto's lijken spectaculair, maar meer dan een keer hoofdschudden of plat door de bocht gaan heeft ze niet gedaan

het meeste ging gewoon zo, oortjes erop en op t gemakje rondgaan
hier kwam ze ff heel dichtbij maar ach, foto's maken en longeren gaat al niet handig, en bij zo'n jong ding al helemaal niet haha(maar mn hulp was al onderweg)
met het dekje+singeltje ging ze in galop ff met dr hoofd schudden en steeds met haar hoofd naar de grond, lijtk weer meer dan het is, want heb geen bokje gezien(en ik maar hopen op aktie foto's
)kan natuurlijk zeggen dat ze hier vreselijk ging bokken

maar dit was alles wat ze deed
ze liep braaf haar rondjes
lopen kan ze wel

en toen het hoofdstelletje er nog bij, helaas moest ik deze foto's nóg meer oplichten dan de andere dus de kwaliteit is niets meer
en nogsteeds lekker aan t lopen
ff een mega galopsprong
en de laatste
ze is echt zo ontzettend nuchter, werkt goed mee en naja gaat gewoon supergoed!
volgende keer(zal nog wel ff duren ga haar nu echt niet wekelijks longeren) betere foto's, dan wacht ik tot het een mooie zonnige dag is

Ziet er netjes uit, ga zo door zou ik zeggen