annelies voor de eerste maal met pacha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

annelies voor de eerste maal met pacha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 23:32

hej
vandaag ging annelies mee naar pacha
hij was enorm kribbig bij het opzadelen, aansingelen, opstijgen enzovoort .. het rijden werd er niet echt beter op maar annelies heeft er toch van genoten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier begon de achterhand beter mee te werken ..

hou er rekening mee dat annelies al een jaar niet meer gereden heeft, dat pacha vreselijk ambetant en lui was .. En dat de kwaliteit van de foto's slecht is

En hoe pacha loopt als ie redelijk goed gezind is ??
Ik met pacha het ganse jaar door, vooruitgang ??

laverite

Re: annelies voor de eerste maal met pacha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 00:16

niemand die een reactie wil plaatsen ??

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:16

Ja, maar wat moeten we zeggen. Foto's zijn erg donker en er is niks over het rijkunstige te vertellen. Een sloom paard dat niet aan de hulpen staat. Een ruiter die er niks aan probeert te veranderen.

Mijn mening, dit is toch geen topic waard?? Hou die foto's lekker privé.

_Mirte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:40

amondi schreef:
Ja, maar wat moeten we zeggen. Foto's zijn erg donker en er is niks over het rijkunstige te vertellen. Een sloom paard dat niet aan de hulpen staat. Een ruiter die er niks aan probeert te veranderen.

Mijn mening, dit is toch geen topic waard?? Hou die foto's lekker privé.

Hooi,

Waarom kan ze hier geen foto`s neer zetten. Je moet niet alleen denken dat hier alleen maar super paarden op bokt komen!! vind het heel erg vreemd maarja je moet het allemaal lekker zelf weten en als ik jou was zou ik dat commentaar lekker voor jezelf houden!!

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:54

Ze vraagt toch om commentaar? Jij zegt helemaal niks over de foto's!
Even nadenken voor je iets typt, het gaat mij helemaal niet om een super paard, alleen om de nietszeggende foto's!

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 12:07

amondi schreef:
Ze vraagt toch om commentaar? Jij zegt helemaal niks over de foto's!
Even nadenken voor je iets typt, het gaat mij helemaal niet om een super paard, alleen om de nietszeggende foto's!

Ja, daar heb je gelijk in. De foto's zeggen niet echt veel maar je kan toch even kijken qua houdin of zo of hoe het paardje eruit ziet of weet ik veel ... Het was de eerste keer dat ze er mee reed en zo ..

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:23

amondi dit slaat echt helemaal nergens op, ik heb ook niet echt commentaar op de foto's, maar misschien dat andere mensen wel wat weten te zeggen. Ik zou jou commentaar maar voor je houden..

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:24

Hej,
ik vind het een heel mooi paardje, doet me denken aan een paardje dat ik ken.Ik vind niet dat hij er sloom uiziet!!!!!

veerle

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:49

Hoi,

Ik kan niet veel over de foto's zeggen maar dat het nou géén topic waard is dat is toch wel beetje overdreven of niet? bij deze: amondi: Get a life!

Voor de rest vind ik het een mooi paard en dat het meisje nog niet zo slecht rijd als ze al een jaar niet gereden heeft ( vooral op de laatste foto!) volgende keer wel 'n cap op je kop he!

Ook heb ik commentaar op de neusriem: ik dacht dat je voortaan niet meer met mexicaan reed maar met gecombineerde. en nu zie ik weer een mexicaan. Why?

Nog veel plezier met pacha; jullie gaan zeker de goeie kant in al zie ik je topic van vooruitgang!

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:53

Sfiejj schreef:
amondi dit slaat echt helemaal nergens op, ik heb ook niet echt commentaar op de foto's, maar misschien dat andere mensen wel wat weten te zeggen. Ik zou jou commentaar maar voor je houden..

Nou mag jij mij vertellen waarom ik geen commentaar zou mogen geven?

Zelfs de TS geeft ruiterlijk toe dat de foto's weinig onthullen, en waarom zou ik een meisje vanaf een foto moeten vertellen wat ze moet doen? TS geeft ook al aan dat de ruiter al een jaar niet gereden heeft en het paard geen zin had om te lopen.

Vervolgens vraagt ze zelf( w.s. in een poging het topic omhoog te halen ) waarom er niet gereageerd wordt. Nou ik had niet gereageerd om bovenstaande reden.

Graag eerst de boktregels lezen, we moeten het gezellig houden!!!

sachkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:57

mooi paardje ! pff wat is het altyd een gezeik hier veel meer kan ik niet zeggen!

Oakland1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:59

Amondi jij maakt het ongezellig.
Pasha ziet er goed uit en iedereen heeft wel een minder dagje. cap op je kop zou beter zijn maar das eigen keuze. En ik kan op de fotos nog duidelijk die pony waarnemen en de houding ook dus zo donker zijn ze niet

sachkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 13:00

maar ik heb wel een opmerking:als dat meisje al een jaar niet meer heeft gereden is dat dan niet gevaarlijk om haar er zonder cap op ze zetten ...weet niet bij ons op de manege zou ik dan een piste moeten oprijven moest ik er zomaar iemand opzetten zonder cap!
maar verder ziet het er NIET onvriendelijk uit!

paddie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 13:05

Ok laten we even alles op een rijtje zetten.. Je zegt dat hij nogal kribbig enz was met opzadelen enz...
Vind het persoonlijk niet verstandig om haar zonder cap erop te laten zetten!
Maar het ziet er inderdaad niet onvriendelijk uit ..

paddie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 13:06

Ben persoonlijk helemaal niet fan van zo'n hoofdstel, maar dat zit in mijn bloed he?

oakly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 13:24

Nou ik kan me voorstellen dat iemand het gewoon heel erg leuk vind om hier fotoos neer te zetten en erg trots is !!

Ik kan het me minder goed voorstellen dat iemand het leuk vind om een ander zo af te kraken,.... maar zulke mensen blijven er altijd natuurlijk !!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 13:27

oakly schreef:
Nou ik kan me voorstellen dat iemand het gewoon heel erg leuk vind om hier fotoos neer te zetten en erg trots is !!

Ik kan het me minder goed voorstellen dat iemand het leuk vind om een ander zo af te kraken,.... maar zulke mensen blijven er altijd natuurlijk !!

En daarom was er m.i. ook door niemand gereageerd!

amondi schreef:
..Nou mag jij mij vertellen waarom ik geen commentaar zou mogen geven?Zelfs de TS geeft ruiterlijk toe dat de foto's weinig onthullen, en waarom zou ik een meisje vanaf een foto moeten vertellen wat ze moet doen? TS geeft ook al aan dat de ruiter al een jaar niet gereden heeft en het paard geen zin had om te lopen.Vervolgens vraagt ze zelf( w.s. in een poging het topic omhoog te halen ) waarom er niet gereageerd wordt. Nou ik had niet gereageerd om bovenstaande reden.Graag eerst de boktregels lezen, we moeten het gezellig houden!!!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 15:06

Op Amondi heb ik al gereageert dus doe ik dat niet meer Maar van mij hoef je niet meer te reageren hoor want dat is niet de bedoeling om het topic nu te 'verzieken' .. dus ..

@oakly: danku voor je reactie
@paddie: aah ik ben ook niet zo'n fan van dat hoofdstel. Maar de eigenares wil de gecombineerde gebruiken dus moest ik weer overschakelen op de mexicaanse ..
En ja, hij was kribbig maar dat is ie altijd in de winter .. En voor te rijden is het een doetje, echt een doetje ! Doet geen vlieg kwaad, weet niet wat bokken en steigeren is ... Echt een zalig rijdpaardje maar ik bedoelde dat het rijden er niet beter op werd omdat ie nogal lui was en zich niet wilde inzetten .. Wat ie anders wel doet..
Ja van die cap is niet slim maar zij had de hare niet mee en de mijne was veel te groot dus die zou mee schade dan goeds aanrichten als ze zou vallen ..

@sachkeuh: zie hierboven

@welshfreak: dankje vind hem er ook goed uitzien hihi Van de cap kon je het hierboven al lezen hé

@lovejewel: dankje voor je aangename reactie. ( ja op de laatste foto begon ie zn achterhand beter onder te plaatsen waar we al een hele tijd me bezig waren want pacha werkte echt niet mee )

De eigenares gebruikt de gecombineerde dus moet ik de mexicaanse gebruiken.. Maar het heeft totaal geen pittige inwerking op de neus aangezien er tussen de riepjes 4 vingers kunnen

@veerle123: tja met momenten wel, hij kan enorm traag zijn maar ook enorm actief

@sfiejj : dankje
@

@

Spoec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:20

Mmm ik vroeg me ook al af waarom je die neusriem gebruikt ..
maar als de eigenaresse de andere gebruikt kun jij die toch ook eventueel wel gebruiken? Mss wat meer meoite enzo, maar zou toch kunnen?
Verder kan ik niet veel commentaar geven op houdingen omdat de fotows donker zijn, en dat doe ik dan ook niet ..

sachkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:24

je hebt gelijk,als hij erg braaf is en je vertouwd hem dan kan je er gerust iemand anders op laten rijden! ik had vroeger ook een heel braaf verzorgpaardje en daar kon je zelfs men vader opzetten!!
nog veel plezier en hij is echt mooi

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:26

Leuk paardje hoor....
en bokt is echt niet alleen voor leuke mooi foto's
en dat het paardje altijd netjes loopt!

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:26

ik wou net zeggen, amondi, jij maakt het hier ongezellig, als jij niks nuttigs te zeggen hebt. Ze vroeg om commentaar wat er op de foto's te zien was en niet over of ze de foto's moest plaatsen ofzo. Maar nu reageer ik niet meer, ik vind het alleen onnuttig wat jij zei..

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 18:48

@noekiejj : dankje
@sachkeuh: Jaa Echt tijdens het rijden is het een crème, alleen in omgang wat moeilijker

kijk anders ook eens op de link die ook in het topic staat voor mooiere foto's van hem

@LoveJoew: tja dat is helaas niet mogelijk want de eigenares en ik rijden meestal samen en geven dan elkaar tips en zo .. Maar zoals ik al zei geeft de mexicaanse niet veel effect aangezien er 4 vingers tussen de riempjes kunnen. Trouwens, is het zo'n ramp om met een mexicaanse te rijden ??

Aukjee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:07

wat een superleuk paardje zeg !!! wat voor ras is het als ik vragen mag? jammer dat de foto's zo van slechte kwaliteit zijn.

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 20:16

Aukjee_ schreef:
wat een superleuk paardje zeg !!! wat voor ras is het als ik vragen mag? jammer dat de foto's zo van slechte kwaliteit zijn.

pinto X hunter