dit zijn foto´s van mij les zo´n 2-3 maanden terug, ik reed hier met thiedemann, deze periode was ze heel erg kliererig en af en toe zo moeilijk dat ik die weleens gebruikte, op sommige foto´s is ze ook nog wel wat tegen de hand, nu zijn we op de goede weg zonder hulpmiddelen en gaat het stukken beter maar toch wil ik jullie deze foto´s laten zien.
groetjes
ps. wens ons suc6, in janauri gaan we rijden tussen de paarden waar ik ook wel een klein beetje tegenop zie want mijn bonny is heel erg wakker, snel afgeleid en bang voor vreemde paarden en terrein, toch wil ik het proberen.
we waren voornamelijk bezig met het verruimen bij meerdere foto´s.
of heb ik dat nou fout?
, verder leuk paard.
Maar kijk wel uit dat je paard niet over de kop gaat lopen....de houding die hij op sommige foto's heeft is niet bevordelijk voor een actief gebruik van zijn lichaam, met name de achterhand. Probeer hem iets meer bergopwaarts te rijden. Verders vind ik het wel een super mooie pony hoor! Over je lichaamshouding heb ik niet echt veel op te merken, maar het blijft een momentopname en dus ook altijd moeilijk om commentaar te geven...ik hoop dat je hier wat mee kunt