Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oosterhoff schreef:Ja!! Super, hal er maar een osteopaat bij. Die kunnen echt andere dingen dan een fysio en een dierenarts. Ik ben er echt een stuk verder mee gekomen.
maar tot die tijd zouden we toch wat moeten doen..Dus denk dat we haar nu heel licht aan het werk houden aan de longe.En desnoods wat meer rechtsom als links..Wil haar niet onodig belasten..En alleen stappen wordt ze denk ook niet beter van want dat hebben we al 2 weken gedaan..en lijk of de spieren daar alleen maar stijver van worden..ALs iemand nog tips heeft..altijd welkom

Nikita10 schreef:Bedankt voor de reacties..we zijn nu al weer bezig met longeren maar gaat weer niet eg zoals het hoort..Het rare is..rechtsom loopt ze helemaal goed..ja die stijfheid en alles blijf wel maar loop ze niet kreupel en wil ze redelijk snel zakken..maar linksom loop ze gewoon tegen het kreupel aan.Dus ik denk echt dat bovenin zit..want we zien rechts voor dan wat..en ze kijk helemaal naar links..Ik denk echt dat een blokade zit..en dus ga ik volgende week bellen naar de osteopaat..want dan krijg ik me geld pas :S altijd dure maandenmaar tot die tijd zouden we toch wat moeten doen..Dus denk dat we haar nu heel licht aan het werk houden aan de longe.En desnoods wat meer rechtsom als links..Wil haar niet onodig belasten..En alleen stappen wordt ze denk ook niet beter van want dat hebben we al 2 weken gedaan..en lijk of de spieren daar alleen maar stijver van worden..ALs iemand nog tips heeft..altijd welkom
M3isSi3j schreef:Het klinkt idd als kissing spines.. alleen dit kan een da en fysio er wel uit halen!
Wat bij mijn paardje super werkte was accenpunteur! Deze heeft der achterbeen gebroken waardoor ook der hele rug, kaken ed vast zaten. De DA heeft der afgeschreven en de fysio kon er ook niets meer. Nu met dat Accenpunteur loopt ze goed, is ze weer recht gericht na 3 jaar scheel lopen (binnen 2 maanden) en is ze weer lekker los over de bovenlijn!
Voor meer info kan ik je wel het nr van die accenpunturist geven. Het eerste advies is gratis.. en het is heeel leerzaam..
Succes iig met je paardje!
oosterhoff schreef:Nikita10 schreef:Bedankt voor de reacties..we zijn nu al weer bezig met longeren maar gaat weer niet eg zoals het hoort..Het rare is..rechtsom loopt ze helemaal goed..ja die stijfheid en alles blijf wel maar loop ze niet kreupel en wil ze redelijk snel zakken..maar linksom loop ze gewoon tegen het kreupel aan.Dus ik denk echt dat bovenin zit..want we zien rechts voor dan wat..en ze kijk helemaal naar links..Ik denk echt dat een blokade zit..en dus ga ik volgende week bellen naar de osteopaat..want dan krijg ik me geld pas :S altijd dure maandenmaar tot die tijd zouden we toch wat moeten doen..Dus denk dat we haar nu heel licht aan het werk houden aan de longe.En desnoods wat meer rechtsom als links..Wil haar niet onodig belasten..En alleen stappen wordt ze denk ook niet beter van want dat hebben we al 2 weken gedaan..en lijk of de spieren daar alleen maar stijver van worden..ALs iemand nog tips heeft..altijd welkom
Precies hetzelfde wat mijn paard ook had. Waarschijnlijk heb je ook totaal geen gelijke aanleuning. Veel meer druk op de ene teugel dan op de andere teugel. op dat moment krijgt ie ergens een blokkade of het si juist gekomen door de blokkade. Ik heb eerst de blokkade laten verwijderen en heb vervolgens een goede instructeur gezocht. Meteen de eerste les was er geen pas meer kreupel. Ofwel ze was gewoon teugelkreupel. Ik hoop voor je dat de osteopaat je snel kan helpen. Reken wel op 1 week rust en dan 5 tot 6 weken revalidatie.

russel schreef:M3isSi3j schreef:Het klinkt idd als kissing spines.. alleen dit kan een da en fysio er wel uit halen!
Wat bij mijn paardje super werkte was accenpunteur! Deze heeft der achterbeen gebroken waardoor ook der hele rug, kaken ed vast zaten. De DA heeft der afgeschreven en de fysio kon er ook niets meer. Nu met dat Accenpunteur loopt ze goed, is ze weer recht gericht na 3 jaar scheel lopen (binnen 2 maanden) en is ze weer lekker los over de bovenlijn!
Voor meer info kan ik je wel het nr van die accenpunturist geven. Het eerste advies is gratis.. en het is heeel leerzaam..
Succes iig met je paardje!
Wat is accenpunteur
)
Dacht iets nieuws, iets met accentjes of zo??? Hihi 

oosterhoff schreef:acupunctuur.
Voordeel van dyslectie is dat je er een jaar langer stufi voor krijgt!!!
M3isSi3j schreef:oosterhoff schreef:acupunctuur.
Voordeel van dyslectie is dat je er een jaar langer stufi voor krijgt!!!
die ja!!!!
En jaar langer wat!?
Nikita10 schreef:Nou de fysio zei juist dat de rug duidelijk in orde was die kon niks vinden ook geen kissing spines.Maar blijkt dat hij niet alles kan zien..Scheef is mijn paard zoiezo..Omdat ik heel veel moeite had met recht richten had ik een profesional erbij gehaald die heel wat bekenden paarden heeft gereden en bij beroemde ruiters heeft gelest..Maar ze werd er niet beter van..wel iets maar was te zwaar voor dr en ging staken..Omdat ze het heeel moeilijk vond en ik denk omdat er gewoon wat dwars zit..
Persoonlijk denk ik dat er wat verschoven is of iets..In dr nek zit het echt niet goed..en misschien ook ergens anders..
Het rare is ook nog..We hebben haar met touwtjes gelongeerd en toen liep ze totaal niet goed links om..Gister hebben we haar zonder iets gelongeerd..helemaal zuiver!!Wel niet soepel maar toch....