Pa heeft weer volop gefilmd dit weekend. Dus weer volop stills van m'n paardje

Zaterdagavond moest Kendi. Nog steeds reed ik met het gevoel mee op Kendi te peilen tussen de andere paarden in het Z1. Mijn been is nog niet helemaal zoals die moet zijn (dat is ook de reden waarom ik zo kort zit. Ik moet er goed bij kunnen, want ik kan er nog niet zoveel mee doen
) Kendi was met losrijden niet zo lekker. Ook in mijn proef voelde ze niet helemaal fijn aan. Ik denk dat ze een kleine blokkade in haar hals heeft, ze buigt zo moeilijk naar rechts
Ze deed alles wel braaf en ik kon haar met mijn rechterteugel (ik weet het, mag niet!
) redelijk corrigeren in de proef, maar dan rij je toch niet helemaal lekker meer. Ze liep ook wat op de voorhand, ik heb het maar laten gaan, in de proef er teveel aan sleutelen gaat toch niet goed. Toen ik de proef uitkwam zei ik ook tegen ma: dat was 'm niet... De jury was het daar dus totaal niet mee eens
Want ik mocht gewoon de 2e prijs ophalen !! Ik had 192 punten! Ik weet niet hoe het mogelijk is, maar ik sta nu in het klassement op 1!!! En dat voor een springpaard
Ben super trots!! 2e van de 11, niet verkeerd 
Genoeg gepraat, hier zijn de foto's:
1: H-X-F uitgestrekte draf, hij kwam er redelijk uit, goed voor een 7

2: mevrouw ik kijkt gewoon nog even doodleuk in de spiegel of het wel goed gaat

3: even een foto waar mijn foute rechterhand goed zichtbaar is

4: Lekker zigzag appuyementje, goed voor een 7 (heb ik heeel hard op geoefend, waren 5en de vorige keer)

5: Travers, ma m'n trouwe voorlezer
en de super mooie bak!
6: Halthouden, eindelijk een keer 4kant

7: Uitgestrekte stap

8: Kendi kon niet wachten met aanspringen, vandaar die aangespannen stang, eigenwijsje

9: Kendi vertrok even naar uitgestrekte galop
I believe I can fly! (7ens op allebei de kanten)
10: Hier zie je wel dat ik haar iets langer laat, om storingen te voorkomen

11: en de laatste groet

je kan wel begrijpen dat ik uiteindelijk super trots op haar ben! In Stad aan't Haringvliet word het alles op alles, maar ik hoop zo dat ik mee mag
Commentaar is welkom, maar de verklaring voor de korte beugels heb ik al gegeven.
Groetjes Kate
enne niet weer tege een paal rijden he de volgende keer