http://www.zippyvideos.com/926349432268 ... 01600/\0\0

losrijden

drafje

halthouden staat steeds beter vierkant

galopje

netjes halthouden Eindelijk RECHT!!!

galop

nog galopje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suprice schreef:Mooie pony, dat dekje staat haar ook leuk. Als ik commentaar mag geven, zou je kunnen proberen iets minder in elkaar gedoken te gaan zitten (op sommige foto's) en je armen meer buigen. Maar ik vind het er heel goed uit zien, heel ontspannen!!!

en ze hebben allemaal de typische kenmerken van kleine ogen hoog in het hoofd. en een klein mondje. en vooral een lieve uitdrukking.
Miriano schreef:Suprice schreef:Mooie pony, dat dekje staat haar ook leuk. Als ik commentaar mag geven, zou je kunnen proberen iets minder in elkaar gedoken te gaan zitten (op sommige foto's) en je armen meer buigen. Maar ik vind het er heel goed uit zien, heel ontspannen!!!
mee eens... oko je hakken meer uitdrukken
verder ziet het er goed uit!!
komt omdat mijn houding met lopen enzo ook al krom is, dus ga daar meer op letten.

Alikesflame schreef:dank julie, idd me houding is het belangrijkste probleem. voor mijn gevoel zit ik echt recht, maar blijkbaar niet genoegkomt omdat mijn houding met lopen enzo ook al krom is, dus ga daar meer op letten.
zou goed kunnen.