ik heb ook maar een haflinger aan het werk gezet met een wedstrijd
hellaas was ze iets langer dan 2 weken kreupel en dan nog een paar dagjes voor de wedstrijd gelukkig weer goed dus toen had de baasje van deze liefe hafje der een paar dagjes voor de wedstrijd aan de longeerlijn gedaan en los gegooit. en ik kon ook niet oevenen want ik woon zelf in amsterdam en dit lieve pony die staat in drente
dus ik deet deze onderlinge wedstrijd een beetje voor de lol
genoeg gelult ennu maar de foto's alleen de foto's zijn een beetje donker maar je kan ze kijken!!
dit was voor de wedstrijd

1.
en deze ook!! en dit is der baasje
is deze niet lief
2.
en hier was ik aan het los rijden maar het los rijden ging nie hellemaal hoe ik het wou
3.
en deze ook tijdens het los rijden
4.
en deze ook toen moest ik mijn zweepje hebben want ze was niet hellemaal voor waards

5.
en deze was ook tijdens het los rijden
6.
en hier het begin van het proefje
7.
en deze is ook in de proefje maar helleaas is deze best wel donker
want anders was deze wel HEEL mooi geweest 
8.
bij deze moest ik van handveranderen met lange teugels en tussen x en m in arbeids stap over gaan!
9.
klaar met wedstrijd rijden dus der dekentje weer op alleen ik sta der niet leuk op
10.
en der hoofdje van heel dicht bij

11.
en deze hebt inky gemaakt voor mijn dankje wel liefe schat
12.
nou dit waren de foto's van de wedstrijd en ik had 155 punten! en ik deet dus voor het eerst met deze haflinger mee met de wedstrijd in de B ik vond het wel goed ging maar ze liep nog niet hellemaal goed dus ging ik rustig aan doen
wout en inge dank jullie wel voor de mooie foto's

groetjes van Patricia

mooie foto's hoor
maar verder wel leuke reactiets
en dit was me eerste wedstrijd op deze bollie