Steigeren bokken springen, daar ben ik aan gewend, en daar kijk ik niet meer vanop. Maar okey, ik lekker aan het instappen, merk al dat ze wat heet is (tsah, wanneer nu niet?).
Maar ik stap heel relax over een balkje.. Maar Rose neemt een enorme sprong. Okey, ook dat overleef ik nog wel. Maar door de onverwachte sprong schoot ik door naar voren, maar vervolgens steigerd ze nog een keer (wat net niet op filmje staat).
En dat had ik niet verwacht, dus krijg harde knal in m'n gezicht. Voelde heel m'n neus niet meer, heel mn gezicht leek plat. Kon niet meer ademen door m'n neus, en hij bloedde.. Dus afgestapt, naar binnen. Viel vrij weinig aan te zien, alleen dat deel van m'n gezicht onder het bloed zat, en tand door m'n lip..
Toen dachten we dat hij gebroken was, maar nu valt het allemaal wel mee. Hij doet pijn, is dik, en begint zo en nu wel eens te bloeden. Ademen lukt nog steeds niet, maar dat overleef ik wel weer..
Trouwens daarna vrolijk doorgereden, anders krijgt Rose weer arrogante ideeen dat ze het wel wint, en mag stoppen met rijden als ze steigerd..
Maar eerst even een still van Roosje's pijnlijke en maffe actie
`en het filmje (in het begin zit nog stukje romeo springen, marre dat kan ik er niet afhalen.. ): www.paardensport-fotografie.nl/pers/muziek/Rose.wmv
Enne wat foto's.. (beetje erg donker, weet het..)

Eerste sprong weer, nadat ik er weer op was gestapt.. Beetje noodsprong..

wel een enorm gaaf spring beestje! zooooo zeg die gaat hoooooooooog!
!!
.. Maar als ik in dit geval cap had gedragen, had ik de klap in m'n nek opgevangen, ook niet echt lekker..
Maar wel mooi
.

niet verplicht hoor