Kortom voor Harm zwaar werk geweest, maar voor ons samen heel leerzaam!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Harm is zoooo leuk!! Leuke foto's hoor!!
(ik moet toch wat op te merken hebben)
sorry die vind ik een beetje lelijk
Wat is zn afstamming?

vind hem leuk net zoals je paard! hij is heel mooi

.

daffodil schreef:Harm is een Rus, zijn moeder is geïmporteerd vanuit Letland en bleek hier in Nederland drachtig te zijn. Vader dus onbekend, maar....in de natuur mag toch alleen de grootste, knapste, stoerste hengst erop??? Dus Harm heeft ongetwijfeld een supervader![]()

als ik er een jaar tussenuit ben geweest. Mooie foto's vooral die laatste damp komt ervan af. Tyke schreef:Leuke foto's.
Ik heb vroeger prive les gehad van Marcel met mijn vorige pony. ALtijd fijn les van gehad. Zo rustig als hij is.
daffodil schreef:Tyke schreef:Leuke foto's.
Ik heb vroeger prive les gehad van Marcel met mijn vorige pony. ALtijd fijn les van gehad. Zo rustig als hij is.
Moet tot mijn schande bekennen dat ik dus echt niet wist wie het was!!! Maar ik vind het altijd leuk om clinics te rijden, juist omdat een volledig vreemd iemand objectief naar je paard kijkt! En deze clinic was in ieder geval erg leuk!
In januari rij ik een clinic bij Barbara Koot, ben ook heel benieuwd hoe zij is, alleen dan neem ik Alfons mee.
Dat werkte erg goed toen
Trouwens is die Marcel niet toevallig, jurylid bij t zzgp? En de man van Margo Bosch?!