Lies v. Uniform M1 @t wedstr. weer helemaal terug!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Lies v. Uniform M1 @t wedstr. weer helemaal terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:19

Had vandaag wedstrijd, ze liep de afgelopen week alweer erg goed (na een lange periode niet). We hebben aan de impuls gewerkt want die was ook niet zo best meer. En ik moet zeggen de impuls was, sterker nog ze was soms bijna niet te houden zo was ze aan het sjouwen. daardoor vond ik de eerste proef wat minder wat kleine enthousiastheids foutjes maar de tweede was echt super (vond ik zelf dan ) alleen was de jury het daar absoluut niet mee eens had maar 149 en 151. Ik vond echt absoluut niet terecht bij sommige dingen leek het zelfs net aslof ze het niet over mijn proef had (dingen afstraffen die ik helemaal niet had gedaan enz). Vond t wel erg jammer was namelijk mijn eenerlaatste wedstrijd voordat ze weg gaat. Maarja niks aan te doen. Nou hier de pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kukel bietje naar voren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

weten jullie trouwens of ze hyper worden van veel wortels? Ivm suiker enzo? Alvast tnx.

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:21

ziet er leuk uit hoor!
nee.. volgens mij niet .. geef die van mij soms ook flink wat wortels.. en hij is best rustig dan

mariz

Re: Lies v. Uniform M1 @t wedstr. weer helemaal terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:23

ziet er toch mooi uit, je paardje loopt mooi opgericht zeg
veel succes straks met je laatste wedstrijd!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:26

mariz schreef:
ziet er toch mooi uit, je paardje loopt mooi opgericht zeg

oh super tnx De laatste tijd (sinds augustus eigenlijk al) wou ze niet veel meer ze bleek heel erg haken te hebben. En nu is ze echt weer meer als te oude En dat is idd ook weer te zien aan het bergop en impuls want ze heeft ook al een piepkort halsje is best moeilijk voor der om hoogop te lopen..

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:33

Nou die score vind ik niet te recht! het ziet er keurig uit! Als je net zoals ik eerst de foto's bekijkt en dan de tekst en titel leest denk je dat het een Z combinatie is.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:55

BailyKarlos schreef:
Nou die score vind ik niet te recht! het ziet er keurig uit! Als je net zoals ik eerst de foto's bekijkt en dan de tekst en titel leest denk je dat het een Z combinatie is.

Echt waar? tnx

Mariek1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:08

Hey Jen,

Vind t ook niet terecht. Vin dit een van de beste foto's die ik van jullie gezien heb!!!! Nou als je maar trots p jezelf bent, en op Lies. That's what matters!!!!

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 23:10

Mariek1983 schreef:
Hey Jen,

Vind t ook niet terecht. Vin dit een van de beste foto's die ik van jullie gezien heb!!!! Nou als je maar trots p jezelf bent, en op Lies. That's what matters!!!!

ja ik vind ook dat ze er ook weer erg goed uit ziet. Maarja de jury ziet je nu voor t eerst wat vind je trouwens van der hals?? die is echt bespierd geworden he? Ze was echt zo enthousiast dat ze m vandaag ook nog eens flink opzette lijkt t kleine merriepony'tje toch nog beetje op een dikke hengst

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:15

Super gaaf paardje heb je onder je kont zeg!
Jammer van je punten, maar je was zelf tevreden en dat telt toch
Mag ik misschien weten waarom ze weg gaat?

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 23:17

xjessx schreef:
Super gaaf paardje heb je onder je kont zeg!
Jammer van je punten, maar je was zelf tevreden en dat telt toch
Mag ik misschien weten waarom ze weg gaat?

tnx
ja hoor, de eigenaresse gaat naar Belgie verhuizen en neemt haar mee helaas ze doet er hier al een tijdje helemaal niks meer want ze werkt in Belgie. Echt heel jammer want had erg graag volgend jaar Z gestart.. maarja..

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:37

Heel mooi diertje hoor
Als ik zo naar de foto's kijk is ze er van achter alleen niet voldoende bij, ze blijft iets te lang in haar lijf.
Op de strekfoto kun je dit goed zien.
Kan er natuurlijk naast zitten want vanaf foto is het niet altijd makkelijk beoordelen.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 23:41

hmm, noujah ze heeft idd nog wel eens de neiging lang te worden in de middendraf maar vond dat nu wel mee viel. En ik vond juist dat ze der achterhand er telkens mooi onder zette. Maar kan me wel voorstellen opzich vooral op foto 7 zeker bedoel je?

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:48

Ja vooral die
Het is ook altijd moeilijk beoordelen vanaf een foto

snoopy19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:48

ze zeggen wel dat ze van wortels heet kunnen worden, omdat ze veel suiker bevatten. ( ook DA heeft dat bevestigd)bij ons op stal mag 1 paard ook absoluut geen wortels... ik geef mijn paardenw el wortels, maar merk aan die van mij eerlijk gezegd geen verschil, geef ze ook niet zoveel wortels, af en toe, gewoon lekkernij tussendoor haha

proefje ziet er zo opd e foto's wel erg netjes uit, leuk paardje ook wel !

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 23:49

Taaclover schreef:
Ja vooral die
Het is ook altijd moeilijk beoordelen vanaf een foto

ja het zijn wel stills van een filmpje duss ook niet helemaal lekker van kwaliteit. Maar je mag gewoon zeggen wat je der van vind daarom staan ze hier ook toch?

McO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:20

Hee lekker ding, ik vond het erg goed gaan vandaag, alleen jammer van de punten, beetje onbegrijpelijk voor mij, maar ja...volgende keer beter

x

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 00:27

nou was der nog een vergeten.. wou deze als einde doen:
Afbeelding

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:14

afgaand op de foto's had je een winstpunt verdiend in de M1! (maar ik heb natuurlijk de proef niet gezien) het ziet er super uit voor de M1 hoor, netjes haltgehouden ook trouwens!jammer dat de punten tegen vielen, hopelijk kan je de laatste wedstrijd nog fijn afsluiten! Je hebt in elk geval zelf lekker gereden en daar gaat het tenslotte om nietwaar

(wil de eigenaresse haar niet aan jou verhuren voor een jaar of zo, kan ze makkelijk de tijd nemen om te verhuizen en zo en kan jij mooi naar de Z rijden , heb je dat al eens voorgesteld?)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:30

Zo op de foto;s ziet het er erg netjes uit, maar natuurlijk wel moeilijk te beoordelen. Jammer dat je punten zo tegenvielen, volgende keer haal je dat weer in. Zonde dat dan je laatste wedstrijd samen is.

kazan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:35

heej jenna(k ben Annemiek van manege de holland waaraan je je laarzen hebt verkocht)
leuke foto's hoor maar erg jammer dat ze weg gaat.
allen op de foto waarje schouderbinnenwaarts doet bij K moet je je tenen naar binnen draaien:$ver ziet het er toppie uit kom je nog keer naar de Holland?
xxxxxxxxxxxxAnnemiek

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 16:40

kazan schreef:
heej jenna(k ben Annemiek van manege de holland waaraan je je laarzen hebt verkocht)
leuke foto's hoor maar erg jammer dat ze weg gaat.
allen op de foto waarje schouderbinnenwaarts doet bij K moet je je tenen naar binnen draaien:$ver ziet het er toppie uit kom je nog keer naar de Holland?
xxxxxxxxxxxxAnnemiek

ja lange benen he.. en een klein paardje (noujah pony)...

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:49

Ah daar zijn jullie weer
Ziet er goed uit! Jullie zijn leuke combi,jammer dat ze weggaat!

Jammer van de punten maja volgende x beter

Suc6

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:55

Mooie foto's! Ze loopt mooi in de oprichting vind ik, had zeker wel een winstpunt geweest (afgaande op de foto's) Vind het nog steeds jammer dat ze weggaat, vind jullie zo'n leuke combinatie!

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:32

Ja, ziet er goed uit!
Je kan toch best de beugels wat langer doen? (hoef je jezelf niet zo te martelen met stijve enkels en kromme tenen, hihi!)
Ach, je weet hoe het gaat met die jury, de ene x rij je dik winst terwijl je zelf denkt mwah, ging niet helemaal lekker.....en de andere x rij je super en moet je bijna blij zijn dat je geen minpunt hebt........
Maar jammer dat jullie niet nog wat langer bij elkaar kunnen blijven....

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:44

Ik vind het er netjes uitzien en ja soms dan snap je de jury's gewoon niet. Als je zelf een goed gevoel hebt over je proef dan kan je al tevreden zijn toch.