In januari huur ik pacha een jaar

We zijn best veel vooruit gegaan vind ik ...
Pacha is een grote jongen 1m72 en heeft een speels en ondeugend karakter. Hij heeft weinig respect voor de benen ( de eigenares zegt dat het haar schuld is doordat zij hem heeft beleerd en daar te weinig aandacht aan geschonken heeft dus verwijt mij niets van afstompen of zo
) .. We werken er nog altijd aan verder , rijden veel overgangen etc. En we hebben ook enkele lessen gevolgd.Ik zelf volg elke week les maar niet met hem omdat we geen vervoer hebben. Maar af en toe gaan we te voet.
Oordeel maar of we over het hele jaar al wat verbeterd zijn

( natuurlijk zitten er veel mindere momenten tussen maar iedereen heeft wel eens een slechte dag hé
)de eerste ritjes ( haha mijn houding ) ocharme pacha
wat druk ik mijn hielen toch mooi uit
waarom probeer ik de olympische spelen niet ?
ja mieke dat is echt een mooie overgang
een maandje later
duidelijk beenactie
enkele maanden later
Hier begonnen we denk ik met van diep en laag aan de teugel te rijden en dan een beetje meer oprichting te vragen … k weet het niet meer zo goed.
en in de vakantie
houding zwaar verwaarloosd , mooie ondertreding vna pacha
vind ik zoo’n leuke foto
En zijn hobby, stofzuigen

Nu heb ik al lang geen foto’s meer getrokken maar zodra ik nieuwe heb plaats ik ze. Dit topic is zo’n beetje een voorgeschiedenis
En dan kan ik ernaar verwijzen. Ik rijd nu ook met gecombineerde neusriem i p v mexicaans.Groetjes Mieke 
.
Pascha is inderdaad ook erg veranderd, die onderhals is stukken minder en zijn hele lijf ziet er gespierder uit. Daardoor loopt hij nu ook beter dan in het begin.