de andere foto's van rachell op C-pony Hypos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

de andere foto's van rachell op C-pony Hypos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 15:00

dit waren de foto's die ik niet kon laten zien ze zijn op de zelfde dag gemaakt als die van het andere topic

Afbeelding
zie je los teugeltje
Afbeelding
duidelijk een losse slof
Afbeelding
en als je het nu nog niet ziet...
Afbeelding
dan hier nog even heel duidelijk
Afbeelding
losse slof

even voor de duidelijkheid ik ben niet diegeen op defoto, ik zeg niet dat ze perfect rijdt, ik zet deze foto's erop omdat in ee nvorig topic er veel gezegd werd waar ik vanwege computerverbod en slotje niet op kon reageren, en ik vind dat rachell het verdiend om de hele waarheid te kunnen laten zien

over de reacties, commentaar is welkom maar hou het alsjebleift vriendelijk en als je commentaar geeft gaaf an ook tips mee,

loez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:06

ik vind het echt een superleuk paardje.kan volgens mij ook leuk lopen,meisje kan volgens mij ook netjes rijden,maar zie je nu niet veel van.je zegt wel dat de slof los hangt, de teugel zelf hangt in een boogje ja, maar tussen de benen zit hij nog ontzettend strak..en dat is echt jammer,zou je ook eens uit kunnen leggen waarom je eer een slof aan hebt?

ik vind het echt een superleuk paardje!zeker wel,en het meisje kan voor zo'n leeftijd al super rijden.maar de slof zit gewoon zo ongelofelijk strak,zodat het paardje nix anders kan dan omlaag lopen.

[edit]typfout bijgewerkt

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:08

sorry, slof zit t zelfde als op de andere foto's
verder vind ik het nog steeds een gave pony, gaaf beestje om te zien

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:11

Wat een ontzettend mooi paardje, voor die leeftijd rijd ze wel erg netjes, maar ik vraag me nog steeds af waarom ze altijd met slof moet rijden. In de vorige topics heb ik gelezen dat ze wel op een hoog nivo rijd dus dan moet ze zeker sonder slof kunnen. En de slof zit idd tussen de benen erg strak. Oogt niet erg ontspannend. Maar gezien haar leeftijd is het haar schuld ook zeker niet dat ze met slof rijd. Zij weet niet beter denk ik (helaas). Dus heeft weinig zin om haar zelf aan te vallen erover.

gietepiet

Re: de andere foto's van rachell op C-pony Hypos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:14

leuke pony, maar waar mijn oog op valt is die spiegel , waar komt die vandaan want wij zijn op zoek naar een spiegel, deze lijkt op eentje die ik heb zien staan en die kost rond de 400 euro klopt dat?

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:18

mijn menin nog steeds het zelfde . het paard heeft zijn achterhand er niet onder ..

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:18

nou die slof hangt behoorlijk strak hoor. Hij loopt helemaal in de krul getrokken. Nee zie er niet vriendelijk uit.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:23

Ik weet ook niet wat je hiermee wilt bereiken .. wil je nu dat iedereen zegt ... oooo wat rijd ze mooi zoooo vriendelijk .. dat zal niet gebeuren hoor

Esterrr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:28

Oke het is een ontzettende mooie pony, meisje erop kan netjes rijden zoals ik hier al eerder heb gezien; op een pony ZONDER slof : viewtopic.php?f=10&t=497959. Misschien is er iets wat ik overgeslagen heb met lezen, maar waarom wordt er op deze pony dan wel een slof gebruikt?

Op foto 1 is er duidelijk een los teugeltje te zien; maar als een slof zo ontzettend strak zit hoeft er maar weinig met je teugels te gebeuren.. dan wordt hij automatisch naar beneden getrokken lijkt me.

Nogmaals leuk paardje.. maar ik vind Rachel leuker rijden op de pony van de link.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:01

Zo dus je hebt foto's gevonden waar de slof "los" hangt. Een slof hoort ZO, en absoluut niet strakker. De pony straalt nou ook echt niet "jippie, dressuur" uit.

Wat ik me afvroeg, wie kwam er met die slof? Het meisje, de moeder of de instructrice?

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:13

Ik keur het gebruik van een "strakke" slof helemaal niet goed,maar als je goed kijkt naar foto 4,kun je zien dat het weldegelijk de slof is die loshangt en niet de teugel,dus is het wel waar wat de TS zegt.
Mij lijkt het wel zo dat deze pony ook super zal lopen zonder slof

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:16

Het ziet er nog steeds getrokken uit. Ze zal wel spierpijn hebben van al dat houden van voren.

En ik zie ook weinig buiging in de travers, hij loopt volgens mij op 3 sporen in plaats van 4, maar ik kan me vergissen, misschien zijn dit nog meer "MomentOpname's"

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:19

De slof hangt bij de borst niet echt 'losjes' of ben ik nou gek..??
Mijn tip: Eerst die slof eraf gooien en leren het paardje vanzelf naar beneden te rijden, met actief gebruik van de achterbenen.
Veder echt een super stoer paardje..

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:22

ik vind het een leuke pony!! meisje kan volgens mij ook wel goed rijden..

En ik ga niet over de slof zeiken want iedereen zeikt daarover en waarom?? ik bedoel laat dat meisje met slof rijden!! ik zie zoveel plaatsen waar dat gebeurd.. en die paarden lopen super!! springen zelfs nationaal (ik ga geen namen noemen hier!!) ik bedoel als dat meisje of moeder of whatever haar met slof laat rijden weten ze heus wel wat ze doen hoor!! en als de pony er slechter door wordt is dat toch hun probleem en niet die van jullie.. denkt nou echt iedereen hier als ze zeggen de slof wordt slecht gebruikt, dat het meisje opeens geen slof meer gaat gebruiken.. nou ik zou dat dus niet doen he.. als ik met slof zou rijden weet ik waarom en dan heeft me pony het gewoon een keer nodig.. dus laat het meisie met slof rijden als ze dat wil!!

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:23

volgens mij kan ze beter gewoon de slof eraf halen, pony blij, bokt blij

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:24

Tjaa... Mijn mening verandert niet. Laat dat meisje lekker ontspannen rijden. Dit is niet goed voor het meisje en de pony. Ik kan me hier echt best kwaad om maken.. Gewoon, omdat ik het zonde vind dat het zo wordt aangeleerd.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:25

melmel schreef:

of kan bokt zich ergens anders mee bemoeien dat het bv een leuk ponytje is.. dan is iedereen blij

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:26

conny14 schreef:
melmel schreef:

of kan bokt zich ergens anders mee bemoeien dat het bv een leuk ponytje is.. dan is iedereen blij

precies

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:28

Je hebt met slof rijden en je hebt met slof rijden. Op foto 4 hangt de slof idd in boogjes, maar om het 'los' te noemen, nee.

Een slof kan prima loshangen, de slof gaat er niet dood van, de pony ook niet, en de ruiter ook niet. Als dit de hele waarheid is zoals de TS zegt, zou ik er niet trots op zijn.

Tips voor de ruiter:
- Neem goed les
- Laat de hulpteugels maar even zitten

De pony vind ik werkelijk waar prachtig, maar als hij prima zonder slof te rijden is zou ik hem zonder slof rijden.

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:32

maar hoe weet jij dat hij prima zonder slof is te rijden?? mss is hij in het begin wel te wild voor het meisje en rijd ze daarom met slof wie weet..

Merr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:33

conny14 schreef:
maar hoe weet jij dat hij prima zonder slof is te rijden?? mss is hij in het begin wel te wild voor het meisje en rijd ze daarom met slof wie weet..

op wedstrijden ziet het er ook goed uit zonder slof (neem ik aan, als je in de Z komt) , dus ze kan het wel zonder slof.

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:36

staan daar oko dan fotos van of iets op bokt?? wil ik die ook weleens zien

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:37

Leuk beestje hoowr!

Ennuh.. als ze met slof wil rijden, dan moet ze dan maar gewon doen
ik rij ook vaak zat met bijzetjes..

Merr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:40

conny14 schreef:

ik heb wel fotos van haar, waar ze zonder slof rijd maar ik weet neit hoe je foto's moet plaatsen

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:43

melmel schreef:
conny14 schreef:

ik heb wel fotos van haar, waar ze zonder slof rijd maar ik weet neit hoe je foto's moet plaatsen

rechtermuisknop op foto.. dan zie je eigenschappen staan.. klik.. Dan het adres (url) kopieren..

dan url plakken in je typscherm en dan [img] ervoor en [/img] erachter