Vladimir is een 3 jarige ruin van Gribaldi, hij is nu 3 a 4 maanden onder het zadel. Ik rij hem niet zo vaak. 1 a 2 keer per week, dus wees niet te streng voor ons.
Euhm..ik weet dat ik op sommige foto's iets te ver voorover zit, dat is bij het verzamelen, dan heeft Vladimir nog moeite met zn balans vinden en ik help hem dan zo even.
Ik geloof niet dat er foto's bij zitten van het inbuigen naar links, maar mochten die er wel bijzitten..ja ik heb mn linkerhand heel overdreven naar links, dit is om hem heel overdreven te laten weten wat de bedoeling is, hij vind dit heel erg moeilijk nog.
Voor de rest...ach we zijn niet perfect..maar ik vind het er wel leuk uitzien voor een paardje dat 3 a 4 maanden onder het zadel is.
Wat trouwens wel heel goed ging was de rechtergalop..hij sprong na 1 keer fout aangesprongen te zijn, in 1 keer goed aan. Was ik wel blij mee.
Nou, genoeg geluld..geniet

1.

2.

3.Jammer dat deze wazig is, ik vind het wel een mooi moment.

4.

5.

6.

Vangelis

7.

Even uitschuiven vanuit een verzameld drafje was dit, vind het wel een grappige foto omdat je kan zien hoe ik af en toe nog gelanceerd word door zn gangen.
8.

9.

10.

Madelief&Anoek..bedankt voor foto's maken!!
Heb ook nog filmpjes, zal ik zo even uploaden.

Ze zijn net wat te donker en te groot.... Jammer... 

Hihi jammer dat ze donker werden maarr mooi opgelicht