Aangezien ik rijd met een hele dikke gebroken trens hebben we voor de zekerheid de slof er maar aangehangen maar die hing heel de tijd los.
Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik vaak foto's maak op een verkeerd moment (sta moment tijdens t draven enzo!)...
Kijk en geniet van deze grappige combi!
Tsja als je singel maar goed vast zit he Cis?!
Sharon had er al zin in en stond met dr oortjes naar voren te wachten tot we gingen vertrekken
Daar gaan we hoor! Ik was even vooruit gefietst om een foto van ze te maken. Goed zo Cis, blijven lachen!!!
De berm was heel erg nat, aan het eind had Sharon dan ook grijze benen, een grijze buik en een zwarte staart!
Toen gingen we draven... ik maakte foto's terwijl ik ernaast fietste, dit ging nog best goed!
Ohoh Cis, je voet
, nee daar kan ze niet veel aan doen omdat haar knie aan die kant niet helemaal goed is! Dus dit is heel gemeen van mij om te zeggen! Lief koppie van Sharon
Sharon had dr zin in en sjeesde even lekker weg bij het aandraven! Zie ook dat stoute koppie van dr!
Het zonnetje scheen en Sharon geniet...
Dit is een galopje, we waren ondertussen al 1 uur onderweg en Sharon vond het tijd om even te slapen! Dit was het eerste galopje en Sharon was best heftig, daarom kwam de slof even strak te staan toen ze dr hoofd omhoog gooide!
En nog een lekker drafje
En toen waren we weer thuis! Ze was echt super braaf. We hebben in totaal een rit gemaakt van 2 uur en er was geen drupje zweet te zien, lang leve het scheren!
Daarna lekker dr jurk aangedaan!
Owhja haar benen zijn niet geschoren omdat ze de hele winter door overdag op wei staat. Dus dat is niet echt een optie! Ik vind t ook wel schattig zo met die wollie bollie beentjes!
Kusjes Barbara & Sharon
Alleen waarom rijdt je met slof als je hem toch niet gebruikt
? Het bit lijkt trouwens een beetje te klein (foto 7)
*nee duidelijk*
!

heerlijk beesje zeg
Netjes geschoren ook