Eindelijk weer springfoto's van mn verzorgpony Devlin en mij. Kvind springen wel erg leuk, maar doe het niet zo vaak
Foto's zijn wel al van een paar weken geleden, maar had nog niet de tijd gevonden om ze te plaatsen. Deze keer zitten er wel wat redelijke foto's bij
Myra (Myra) heeft ze gemaakt 
Helaas is wel door verkleinen (mijnalbum.nl) de kwaliteit wat minder geworden...
Eerst even een stukkie rijden, wat vinden jullie btw van mn nieuwe dekje en hoofdstel?

Even kijken in de raam of k netjes zit

Lekker schuimbekkie

Even stilstaan
Let maar niet op mij
Strekfoto
maar mn tenen
En dan nu het springen... en ja ik weet dat ik meer moet meegeven

Als eerste een kruisje
Heb hierna ook nog wat hogere kruisjes en lage steiltjes gesprongen, alleen daarvan waren de foto's niet zo super
55 cm
65 cm .... vliegmoment
Nog steeds 65 cm .... deze is n beetje raar

75 cm ... hoger zijn we niet gegaan
Deze foto vind ik het leukst... het zat wel erg raar want hij sprong echt heel hoog 
En dan natuurlijk nog een blooperfoto

75 cm je zou mn hoofd eens van dichtbij moeten zien...echt verschrikkelijk
en ja, hier viel ik eraf 
Dit waren ze
Hebben jullie nog tips voor me?? (vast wel ben niet echt n ster in springen namelijk
)Kuzz Jenn

bovendien ben ik er eens uitgescheurd, dus dat doe ik nooit weer
en dat het er wat minder vriendlijk uitziet komt waarschijnlijk doordat ik de teugels teveel bij me houdt, daar ben ik ook al aan t werken. Maar als je kijkt naar de vorige springfoto's van mij met hem vind ik dat er zeker verbeteringspunten zijn. Hij springt veel netter en zet niet meer 2 a 2,5 meter van te voren af.