Dimitri schreef:wat super van je!..petje af..het is echt een schitterde merrie geworden!!....waarom heb je haar gekocht???...liep je zomaar tegen haar aan???..vertel
Nogmaals super!!...
Ik was op zoek naar een paardje, omdat mijn eerste paard op 11 jarige leeftijd al met pensioen moest, en kon niks vinden (was nog voor ik bij mijn moeder ging wonen en dus voordat ik oliver en voyager ben gaan rijden), toen belde een kennis ineens op dat hij een paard voor me gekocht had en als ik het niks vond zou hij een ander er blij mee proberen te maken, maar anders kon ik hem overkopen. Ik was dus vol goede moed daar gaan kijken, maar toen ik daar aankwam stortte de droom wel een beetje in. Ze was niet bepaald wat ik verwacht had en wat ik zocht, maar ze was gelijk heel vriendelijken geinteresseerd in me en toen ik haar los liet lopen was ze ook echt zo lekker aan het swingen en had een achterbeen waar je verliefd van wordt. Maar ja ze was toen ook lekker opgefokt want ze kende de omgeving helemaal niet! Dat geweldige achterben heeft ze overigens niet meer zo vaak laten zien hoor, maar het werd echt een heerlijk paard en ze kan best lekker lopen!
Dus als ik haar in een advertentie zag staan had ik har noooooooit gekocht, maar ik heb iedere dag genoten van haar en ben blij dat ik haar toch had gekocht toen!