Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Petersburg schreef:GOED OPSLUITEN (MET JE BUITENTEUGEL) DAT IS ZEER BELANGRIJK, ZE MAG ABSOLUUT NIET ONDER JE VANDAAN LOPEN. WANT DAN GAAT ZE EEN SPELLETJE MET JE SPELEN.
Petersburg schreef:GOED OPSLUITEN (MET JE BUITENTEUGEL) DAT IS ZEER BELANGRIJK, ZE MAG ABSOLUUT NIET ONDER JE VANDAAN LOPEN. WANT DAN GAAT ZE EEN SPELLETJE MET JE SPELEN.
uhm.. soms help héél even de verkeerde stelling ook om in de goede galop aan te springen
Urielle schreef:Verkeerd aanspringen is ook een teken van stijfheid, scheefheid of een slechte balans. .
bando schreef:ja bedank kijk als ik probeer aan te galoperen op de rechterhand spring ik aan in de hoeken! ik zet haar ook altijd wel in de stelling in de hoeken enzo maar dan wordt ze zo sterk in de mond.. en dan probeer ze zo hard mogelijk te gaan draven.. en als ik haar dna in de galop krijg dan springt ze meestal ook verkeerd aan.. heeft iemand daar tips voor ??
Delriva schreef:Urielle schreef:Verkeerd aanspringen is ook een teken van stijfheid, scheefheid of een slechte balans. .
In balans brengen van de achterhand oefen je toch juist door in contragalop voltes te maken en die te verkleinen en vergroten dacht ik. Niet juist aanspringen is volgens mij ook een deel ongehoorzaamheid aan de hulpen.
grtjs
[/quote