? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?

Kris25 schreef:Doet hij dit pas vanaf de Z1? Dan heb je namelijk kans dat hij er nog niet helemaal klaar voor is en je dit op deze manier laat weten. Wat zegt je instructeur ervan?
Kris25 schreef:Heb je de mogelijkheid om eens ergens anders je proef te oefenen en dan te kijken hoe het gaat?
Weet je hoe dit paard het voorheen deed op wedstrijden? En hoe doet ie het thuis al je van andere paarden wegrijd?
Ik heb er ook eentje die niet van andere paarden weg wil en als andere paarden bij hem weg gaan, dan flipt ie echt helemaal door. Is volgens mij een kwestie van vertrouwen tussen ruiter en paard.
Ik vind het bij die van jou zo gek dat het ook zo weer over is en dat ie het iedere keer doet. Nogmaals, wat zegt je instructeur ervan?
Romkabouter schreef:Wat doe jij als je paard dit doet?
talented schreef:Volgens mij staakt hij omdat hij niet weg wilt bij de rest. Vorige week mocht ik bijvoorbeeld 1 maal de ring rondrijden (in plaats van eromheen) en dan staakt hij ook wel in het begin, maar dit telt toch nog niet mee voor de proef. Het is, denk ik, gewoon puur het moment waarop hij de andere paarden moet verlaten dat hij zo protesteert!
) en moest toen na mijn proef bij de jury komen en die gaf me groot gelijk...ze zei beter een x goed laten weten dat dit niet gepikt wordt en ze zag daarna verbetering in de proef! Hij doet het nu ook niet meer, hij hinnikt nu alleen nog in de proef (alsof ik hem bijz'n beste vrienden heb weggehaald)
Lenn schreef:talented schreef:Volgens mij staakt hij omdat hij niet weg wilt bij de rest. Vorige week mocht ik bijvoorbeeld 1 maal de ring rondrijden (in plaats van eromheen) en dan staakt hij ook wel in het begin, maar dit telt toch nog niet mee voor de proef. Het is, denk ik, gewoon puur het moment waarop hij de andere paarden moet verlaten dat hij zo protesteert!
Als dat zo is, doet hij het dan ook als je van tevoren om de ring heen rijdt? En doe je dat ook?