zoals de naam al zegt, onze eerste keer.
opbouwende kritiek is natuurlijk welkom!
hier beetje aant longeren
Wat meer aant werk
Beentjes de lucht in!
Galopje
ff halthouden
dat was het weer
hier onder een foto van de eerste keer dat ik op kadanz reed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*o/*

punkyboy schreef:Eerst voor Kadanzlover: wat een mooi paardje heb je zeg!! en ik vind dat je hem ook netjes rijdt.
Voor de anderen: toen ik de foto's ging bekijken wist ik al precies waar ALLE reacties over zouden gaan; de slof... ik vind het prima dat het even verteld wordt, maar denken jullie nou echt dat het helpt dat iedereen het er over gaat hebben (muv een aantal natuurlijk!!!)... ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind dit zulk sneu gedrag
hoe groot is ie?? 

maar verder leuke foto's mooi paardjj Citaat:Al zegt het natuurlijk niks dat je lesgeefster rijdt bij edward!

Kimmie_girl schreef:Dit wordt dus wee een sloftteugel topic
Kimmie_girl schreef:Dit wordt dus wee een sloftteugel topic
KimS schreef:Citaat:Al zegt het natuurlijk niks dat je lesgeefster rijdt bij edward!
juist wel!
Heeft er niemand van jullie dan enig idee hoe ze daar rijden? Alles wordt daar op slof gereden, totdat ze op stang en trens kunnen. Net als bij Coby (heb het met mijn eigen ogen gezien, dus dat hoeft niemand tegen te spreken)
@ Kadanzlover: leuk paard hoor!
En welkom op bokt
xxx

en ik denk dat als er iets minder slof gebruikt wordt, dat ze dan vanzelf wat meer op de achterhand kan gaan lopen
succes ermee! 
let wel een beetje op je hakken eh