Voor dat ze examen kunnen doen is het natuurlijk noodzakelijk om even te oefenen.
Vandaag dus de springles!
Bijhalve een heftig moment, toen Charlene met Hatsjie struikelde na de hindernis en samen vielen, waren de paarden een stuk braver dan de vorige keer.
Enjoy!
Alyssa met Cheyenne & Rochelle instappen..
Daarna balkjes lopen. Esmee en haar haffie Dimphy. (essieJgirl @ bokt)
Hier Alyssa met Cheyenne! (AppaloosGirl @ bokt)
Phebe met Jacky (die beentjes!!!)
Rochelle en Alina doen even voor hoe je balkjes moet draven zonder teugels, want volgens Lennard kan de examinator je ook vragen dit te doen..
Daarna nog 'moeilijker': met je handen op je rug balkjes draven! Maar Charlene (aiselover @ bokt) en Hatsjie lukken het wel!
Dan lekker springen! ZOEEEEF daar komen Rochelle en Alina!
Bij Esmee en Dimphey klikte ik helaas steeds te laat of te vroeg, dus dit is de enige 'springfoto'.
En hier Alyssa en Cheyenne weer. Cheyenne is nog jong, dus we vonden dat ze het echt hartstikke goed deed!
En hier bij de 80 cm.
En hier komen Phebe en Jacky weer langs. Jiiiihaaa!

En hier nog een keertje!
En onze Hatsjie met Charlene. Die deed toch zijn best!!
Hier waren ze net gevallen na het springen van de 80 cm, dus toen moesten ze nog eventjes een laag sprongetje doen, om het goed af te sluiten. Zoals je ziet wil Hatsjie er absoluut goed overheen komen, dus springt heeeeel voorzichtig en heeeeeel ruim eroverheen! Wat een verassing he, Charlene!
Gaaf he!Nou, en dan hier onze Amigo! Wij hadden niet verwacht dat deze, soms wat slome manegepony, zo een springtalent is gebleken! Echt, die pony had er super veel plezier in en kwam over de 80 centimeter ook zonder problemen! Heel leuk gezicht! Hier dus Brenda met Amigo!
Whoeeeeeei!
Wat een geweldig beestje he!
Daarna lekker uitstappen. De eigen pony's van het clubje en hun baasjes!
En tot slot... "the one who makes this all possible"... Lennard!
Zeg nou zelf, komt hij niet overtuigend over?

Zou hij nou vinden dat ze het goed doen....?
Bedankt voor het kijken.. en nu je er toch bent.. laat een berichtje achter

Leuk jezelf zo terug te zien op bokt 

Wat mis ik Renesse! Ontzettend, ik kom gouw weer langs, en natuurlijk neem ik Rosa volgend jaar weer mee