serenta schreef:Wat leuk zeg, wanneer is zijn volgende les Nog een aantal lessen en kunnen jullie lekker samen rijden
Ik denk dat zijn volgende les nog wel even op zich laat wachten. Gezien zijn werk is de les waar hij nu in heeft gereden de enige die hij kan redden en dat is net de beginnersles die de meeste vooruitgang boekt.
Als het een beetje lukt met het huisje zal hij misschien in september met de nieuwe beginnerslessen van start gaan.
Rhiannon schreef:gaaaf! op wie moest hij rijden trouwens? hij doet het netjes voor de eerste keer (op die hakken na dan )
nou mijn vriendje nog
Hij heeft op Jurt gereden. Ik ben bang dat je met jou vriendje wat meer moeite gaat krijgen, die heeft niet eens de behoefte om mee naar de manege te gaan kijken
toch?
Tessa_frida schreef:Jeetje de eerste keer les en meteen in een groep en in galop
Is dat niet een beetje link?
Ik zou het niet durfen iig maar wel stoer hoor!!!
Nu op naar de romantische ritjes bij maanlicht
Het schijnt dat galop de makkelijkste gang is. Maar dat was ook niet met ieder paard gedaan en uiteraard is van te voren nog wel even gekeken hoe hij de rest oppikte. Het paard waar hij op zat is gewoon super rustig, in de galop kan je het bijna wandelend bijhouden.