) had voor vandaag een leuk Boktritje georganiseerd, voor de echte die-hards uit de Endurance huiskamer, die het outdoorseizoen node missen. Startpunt ergens bij Lunteren, doel: het Wekeromse zand, en de Zandafgraving bij de Goudsberg.Elf vrouwen en één man durfden het aan. De thuisblijvers weten niet wat ze gemist hebben, maar met het lezen van dit verslag kunnen ze nog een beetje meegenieten.
Halverwege het rondje Wekeromse zand is een redelijk groot vennetje. Daar moesten we maar eens afkoelen en de paarden wat laten drinken:

Na deze onderbreking in het ven, waarbij BB nog bijna een geheel nat pak haalde (jammer dat het niet helemaal lukte?
), lekker weer een eind doorgereden, en over het zand zelf met de hele club voluit. Dat ging niet voor iedereen even gecontroleerd, geloof ik. Ik kreeg zelf ongeveer 7 kg zand in m'n ogen, dus ben halverwege iedereen maar voorbij gereden
. Kon ik in ieder geval weer wat zien.Daarna óp naar de Zandafgraving, waar een aantal vaste marathonhindernissen staan. Dat was dus speelkwartier:

En dankzij de goedgeoutilleerde bus van Frank was er warme thee, koffie en chocola na afloop:

Ik heb er nog een aantal meer, maar het uploaden verliep niet geheel lekker. En wie de grote versie wil, geve een gil.

) 
)