Ik deed voor de 2e keer mee in de Bb dressuur en lootte op een (zacht uitgedrukt) niet zo voorwaarts paardje waar ik als 2e op moest. Daarnaast had hij al een les gelopen een uur voor de wedstrijd begon dus hij was echt niet vooruit te branden! Vandaar ook die charmante foto's (kuch
)Eerst een poseerfoto toen ik er nog maar net op zat.
En hij kon wel nageeflijk lopen, maar na 5 minuten nageeflijk stappen deed hij het gewoon niet meer
dus toen heb ik dat daarna niet meer gevraagd, voorwaarts zijn was belangrijker!Net voor de proef begon, ik probeerde hem wakker te houden!
Charmante foto
verkeerde galop en ik zit er zooo gaar op
net alsof ik er zo vanaf pleur en ter zelfbescherming maar even een linkje 
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KEOBF7Y6
Maar we kunnen wel netjes galopperen hoor (dit keer wel in de goede galop
)kreeg hij er zin in????
En mooi stil staan
De dag erna ging ik voor het eerst meedoen aan het B springen!!!!!! Echt super spannend maar had er keiveel zin in! In het B-springen gaat het natuurlijk eerst om het aantal strafpunten maar wanneer dat gelijk is wordt er naar stijl gekeken dus het is niet op tijd.
Ik lootte op Salvator als 2e, een paardje wat mij heel erg aansprak! Hij was alleen erg vlot dus zenuwen waren nog zeker aanwezig!
(op de foto's zit ik dus nog maar net 5 minuten op de paardje!!!!!)
Naar de 1e hindernis, helaas zijn de meeste foto's niet op het goede moment gemaakt
Over 2:
Voor 4:
Over 4:
Voor 6:
Scherpe bocht naar 7:
Uitdraven na nummer 9:
En Salvator wilde nog wel een keer! (en dat mocht hij ook
)En bij de dressuur ben ik niet doorgegaan op )!! punten. We hadden beide 160 punten gehaald maar ik had 1 punte minder voor mijn galop onderdelen gehaald waardoor ik niet door ben gegaan dus. Maar wel gedeeld 5e van de 12 mensen dus best tevreden!
En bij het springen vodn ik het super gaan! Heb echt rustig het parcoursje kunnen springen en zelfs aan mn houding kunnen denken onder de sprong. Helaas is er bij de laatste hindernis een balkje afgegaan en bij voor de rest niemand zodat ik op strafpunten 8e van de 9 ben geworden in het B-springen

Maar ik had wel erg mooie stijlpunten waar ik trots op ben zeker voor de eerste keer!
En dan nog een uitslag: Ik was de SNELSTE bij het ponnyspel

2 ringen moesten we steken op een pony zonder zadel, om een paal heen en dan zo snel mogelijk terug. Dus ondanks dat de dresuur en springen beide niet halve finale waardig waren (ookal wel bijna
) toch nog iets gewonnen
(had drank gewonnen
) 
Maar dat is ook logisch, het past gewoon beter