hier is mij zit niet helemaal lekker vind ik maar het gaat mij om me pony.. hoe die loopt
ze zijn helaas een beetje onduidelijk ... sorry daarvoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen ligt je zadel niet erg ver naar voren, of ligt dat nou aan mij? De foto's zijn ook zo ver weg
VanillaQueen schreef:Mooie ponyAlleen ligt je zadel niet erg ver naar voren, of ligt dat nou aan mij? De foto's zijn ook zo ver weg
* we zijn nu ook erg vooruit gegaan...
mooie kleur ook, alleen je zit een beetje in de weg waardoor je pony niet lekker ontspannen kan lopen. Orenspel ziet er namelijk niet vriendelijk uit.
* 
ik vraag wel aan me vader of hij binne kort mee kan.. dan hebben jullie foto's van ons nu wand er is volgens mij wel een vooruit gang

maar als dat meisje die haar 1x per week rijd er is geeft zei mij een soort van les.. omdat als ik erop zit het zelf niet goed ziet, zo ziet iemand het die mij dan gelijk helpt
sammie_44 schreef:alleen je zit een beetje in de weg waardoor je pony niet lekker ontspannen kan lopen. Orenspel ziet er namelijk niet vriendelijk uit.
maaykuhhh schreef:ik vind het er niet echt ontspannen uitzien, maar dat kan komen doordat de foto's zo ver weg zijn hoor. Maar vind hem voor wat te krap lopen.
En het ziet er inderdaad zo uit alsof het zadel te ver naar voren ligt.
verder vind ik het wel een leuke pony!

maar ik ga erop letten dat ik der meer ruimte geef

sammie_44 schreef:Vind het een mooie pony, zeer goede draf!mooie kleur ook, alleen je zit een beetje in de weg waardoor je pony niet lekker ontspannen kan lopen. Orenspel ziet er namelijk niet vriendelijk uit.

__promiss___ schreef:dankje wel..
en normaal gesproken rij ik allteid met lange teugel en moet ik me teugels op maat makenmaar ik ga erop letten dat ik der meer ruimte geef