We hebben welgeteld 4 L1 wedstrijden gereden. Het had met 3 gekund, was het niet dat meneer op de 3e wedstrijd 'slechts' 164 en 165 liep
Ons debuut in de L2 verliep ook niet zoals gepland. Het was de 1e indoor en oohh! Dat was toch wel erg eng... resulteerde in 151 en 155 (2e prijs). Meneer had een groot gaspedaal, bokknopje en was de rem kwijt. Aii...
Vandaag liep hij echt super lekker met losrijden (buiten). Echter, in de binnenbak was het allemaal weer spannend. Drafgedeelte was erg netjes, mijn coupon opende met maar liefst vijf x een 7 achter elkaar. Het wijken werd een 5 en een 6, waar ik heel tevreden mee was. Tijdens ons L2 debuut waren dit nog verdiende vieren! Het achterwaarts werd dit keer beloond met een 7!!! Terwijl hij voor een maandje terug nog niet eens achteruit ging. Zeer tevreden over dat gedeelte dus.
Echter, de galop liep weer wat uit de hand. Beetje overtempo. Maar ja heus, hij presteerde het om zelfs nog middengalop te tonen. Want hij kon NOG ruimer

Punten waren uiteindelijk 160, daarmee is Rollebol dus L2 + 1! En ik voor de 4e keer een pony naar de L2 gereden

Aantal foto's:
*Poseer*
Mijn clubtenue matcht

Pasje verruimen op de volte en wat extra stelling om Rollie los te maken
En nog een lekker drafje

We hebben nog 3 wedstrijden, 4 proeven.
En dan is het helemaal gedaan met mijn ponytijd

Nouja, eigenlijk half, aangezien ik volgend jaar met de ponyhengst tussen de paarden start.

.