Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

moyra schreef:op dit moment is ze er een week mee bezig want ik heb een verzorgster wegens privee redenen... en volgens haar is ze al een week super druk en merk het zelf ook heel erg... ik vind zelf ook dat ze er vast zit en probeer het door middel van 8tjuhs/voltes een beetje soepel te krijgen.. na 3/4 uur dat gedaan te hebben is ze los en kan ik haar met uitdraven/ stappen een beetjuh aan de teugel vragen en dan egt gaan uit stappen....
ook staat ze nu 2 weken op stal na dat ze de hele zomer lekker op land heeft gestaan.... en krijgt nu 3/4 biks en 1/2 haver zag ik op het briefjuh in voerkist staan....
misschien geen haver geven een op lossing????
zelf kan ik nu een week niet tot nauwlijks naar stal want morgen krijgt me moeder een pace maker...
maar ik zal proberen wel te gaan en van het weekeind zeker..
en ga dur dan eens goed op severen...
misschien iemand een iedee om deze houding te veranderen van haar??
van de zomer liep ze zo http://www.mijnalbum.nl/Album=XQMST6QE
wel weet ik dat mijn verzorgster recreatief rijd en ik sport gericht maar dat vind ik zaak voor later maar ik heb wel over legt met mijn verzorgster om lessen met haar te gaan volgen de 1e week ik de andere week me verzorgster is dit verstandig of niet
heb ik ook helemaal niet gezegt