Undercover 3e x L2 gestart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Undercover 3e x L2 gestart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:36

Vandaag op wedstrijd geweest in Venlo met Undercover, dit was pas onze 4e indoor wedstrijd en pas onze 3 proef L2. (de vorige 2 proeven beide 1 wp gehaald). Vandaag liep hij weer lekker. (eigenlijk altijd wel op wedstrijd) en hij liep weer simpel, niet spectaculair, zijn proefje, netjes afgewerkt, rond. Daarmee kregen we nu zelfs 172 punten en daarmee wonnen we nog de 6e prijs (van de 28), ik moet er wel bij zeggen dat num. 5 en 4 ook 172 punten hadden.

Hier wat foto's van het losrijden:
doorstellen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Been niet afsteken naar voren
Afbeelding

De proef (foto's wel v.d. film)
X halthouden en groeten
Afbeelding

Voorwaarts in arbeidsdraf
Afbeelding

Net na het door een S van hand veranderen
Afbeelding

Middendraf
Afbeelding

Wijken (bijna het einde)
Afbeelding

Halthouden voor het achterwaarts
Afbeelding

Volte 15 m in galop
Afbeelding

Middenstap
Afbeelding

Al met al was ik dus wel tevreden, ohja Undercover is trouwens pas 4 jaartjes jong!

Soraya92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:39

ziet er goed uit !! mooi paardje en loopt r lekker bij

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:47

Ziet er netjes uit hoor
Nette punten hoor!
Gefeliciteerd met de 6e plaats!

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:50

Jullie gaan echt goed he Steph! Het ziet er ook mooi uit.
Jullie zijn een mooi team zo samen.
Proficiat met je 6de prijs.

_Jody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:55

Ziet er echt netjes uit, en wat maakt die al mooi ruime passen voor een 4 jarige

Veel plezier ermee, en ook met je prijs

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:57

ziet er goed uit, vind het paard alleen wat iel eruit zien...
ik denk als ie wat voller is, het nog mooier toont
wel mooi hoogbenig dier trouwens... de 4e foto van onder is wel mooi vind ik

OemmiejO

Re: Undercover 3e x L2 gestart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:01

heej,
ziet er goed uit zeg!! lekker voorwaarts [op de positieve manier ]
echt héle goede punten!! maar.. als jij al 172 hebt, wat had degene die eerste was dan welniet.. ?

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:20

Super Stef!
Ziet er erg goed uit ook.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 20:22

Thx voor de leuke reacties!

Maarre hij heeft opzich vrij lange benen ja, maar vergeet wel niet dat dit foto's van tv zijn, die een beetje zijn uitgerekt

@OrissE_GipsY, ja daar heb je gelijk in, momenteel krijgt hij meer voer erbij, maar je zou echt schrikken als je zag hoe hij er vorig jaar uit zag...toen was hij pas echt te mager. Hij zal trouwens nooit mega vol worden, is zijn pappa ook niet.

@OemmiejO, hier in onze regio zitten we "opgescheept" met een aantal goede ruiters/amazones met super mooie paarden, die ook nog eens goedlopen. De eerste had 187, dan 186, 181, 3 x 172, 167 en toen ging het snel omlaag Dus het is niet alleen dat de jury hoog punte ofzo, want er waren er ook nog zonder wp, we hadden een grote ring, van 28 combinaties.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:32

pff.. bij ons is het hoogste meestal 160 ofzo..
alsnog supergoed gedaan!!

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:41

Heeej! Ziet er keurig uit, hou je mij op de hoogte van je volgende wedstrijdresultaten?
Jullie komen die L2 zo door!
Groetjes

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:07

Ziet er netjes uit hoor, succes nog in het L2

jaggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 14:52

@OemmiejO, hier is het meestal wel hoger dan 160!En wel verdiend hoor

@Ursy, dankje, ja hoor is goed.

@VeraA, ook thx

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:22

jaggie schreef:
Thx voor de leuke reacties!

Maarre hij heeft opzich vrij lange benen ja, maar vergeet wel niet dat dit foto's van tv zijn, die een beetje zijn uitgerekt

@OrissE_GipsY, ja daar heb je gelijk in, momenteel krijgt hij meer voer erbij, maar je zou echt schrikken als je zag hoe hij er vorig jaar uit zag...toen was hij pas echt te mager. Hij zal trouwens nooit mega vol worden, is zijn pappa ook niet.

@OemmiejO, hier in onze regio zitten we "opgescheept" met een aantal goede ruiters/amazones met super mooie paarden, die ook nog eens goedlopen. De eerste had 187, dan 186, 181, 3 x 172, 167 en toen ging het snel omlaag Dus het is niet alleen dat de jury hoog punte ofzo, want er waren er ook nog zonder wp, we hadden een grote ring, van 28 combinaties.

jeetje bij ons is dat vrij zeldzaam de hoogste is rond 160 en dat betekend dat ik ook vaak bij de prijzen zit.

gefeliciteerd met je 2 wp en ga zo door laat je hakken meer uitdrukken en rij met de kuiten. hiermee kan je nog beter scoren ik ben daar nu mee bezig

jaggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 20:52

Hier heb je vaak nog geen prijs als je 160 rijd, maar rijd je wel ergens vooraan hoor, want er zijn er ook genoeg die geen winst rijden.

Je hebt gelijk, ik moet eigenlijk meer met m'n kuiten rijden, maar dat is best moeilijk, ik moet hem vaak met de sporen bijdrijven, zodat hij attent genoeg blijft. (het is geen spectaculair paard kwa dressuur (=een springpaard eigenlijk) en hij is van zichzelf niet echt heet en als ik wil scoren moet ik dus constant blijven rijden)

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:38

Wauw het zijn weer nette foto's Jaggie.
Het wordt echt iets met jullie.
Gefeliciteerd met je punten!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:33

jaggie schreef:
Hier heb je vaak nog geen prijs als je 160 rijd, maar rijd je wel ergens vooraan hoor, want er zijn er ook genoeg die geen winst rijden.

pfff.. bij ons begon het vorige keer bij de 128 pt.
ik weet niet waar jij woont.. maar dan zitten er bij jou iig betere ruitertjes

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:38

Mooi dier!!! En mooie punten!

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:39

Leuke foto's! Ziet er goed uit Punten zijn ook netjes

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:42

goed gedaan steph loopt erg mooi

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 18:15

Thx voor alle reacties!

@Laura, dankje, het klikt ook erg goed en dat geeft een fijn gevoel

@OemmiejO, hier kom je echt bijna nooit een klasse hoger als je daarna geen wp kan rijden. Ik woon trouwens in Limburg, of het niveau nou echt hoger is weet ik ook niet, of dat het misschien aan de juryleden ligt. In ieder geval als je hier 128 punten rijdt dan weet je voor 99,9% zeker dat je laatste bent

Sjaad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:18

Ziet er goed uit
Ik heb je helaas niet zien springen in Nederweert laatst, vond ik wel jammer, moest Mieke buiten even helpen met losspringen.

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:25

he super gedaan!! ja inderdaad de ruiters die 1 en 2 rijden hebben ook wel echt dure/goede paarden.....maar ik denk dat over het algemeen hier de lat wel hoger ligt hoor! Ga maar eens in brabant rijden daar zijn zo'n punten als deze super spectaculair!

Maar goed super gedaan! en veel succes verder nog in het L2 (ben ik blij dat ik nog even in het L1 ben gebleven, hihi) Ik reed trouwens de cat. na jou, vond Venlo wel een fijn terrein hebben dit jaar, genoeg plaats om los te rijden in iedergeval!

jaggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 18:38

@CocoChanel, ach er komen nog meer springwedstrijden hoor, met springen moeten we vooral nog wennen en moet hij nog veel ervaring op doen, maar dat in de loop van het seizoen vast wel goed.

@Nathalie84, ja weet ik wel, soms in de "tussenseizoenen" start ik wel eens in Noord-Brabant of Gelderland en daar is het maar zelden dat ze zo'n hoge punten rijden.
Komt vast wel goed, we gaan de concurrentie gewoon aan met de super fijne dressuurpaarden . En hoe was het bij jou dan gegaan in Venlo? Ja, er was idd genoeg plaats om los te rijden (gelukkig was de baan grotendeels droog) en binnen was ook wel fijn, hoewel het erg benauwd was daar.

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:41

Ik heb op het gras los gereden ging super goed, ondanks dat ik voor ijzers had! Er reden me teveel klungels in de zandbak. Die van mij vond het weer eens reuze spannend in de binnenbak dus was super heet. Ik lekker doorgereden, lekker actief (vond zelf nog een beetje te onactief maar goed) pa was super tevreden voor de eerste keer, ik niet helemaal maar ja ik ben ook een beetje perfectionitisch.....haha

Ik beland op een 5e plaats met 166, dus super tevreden staat er onder aan de coupon......rustig rijden...huh? naja ieder zijn smaak he....in Weert gaan we er gewoon weer tegen aan!