Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik geef haar altijd flink op haar sodemieter en laat haar gewoon galopperen, maar wel op mijn tempo, en zo lang als IK wil. 
Apple schreef:Als Kev echt schrikt dan staat hij direct in de ankers, of grote sprong opzij of 180 de andere kant op. Hij heeft dan ook direct zn hoofd in stand 'giraffe' en het duurt ook dan ook even voordat alle spanning weer weg is. Echt schrikken gaat ook dermate snel dat ik het niet aan zie komen.
) is het dan ook ZZZZZOOOOOOEEEEFFFF, dag Amethyst.. We staan dan dus ook binnen een paar seconden aan de andere kant van de bak...
Dat pik ik niet. 
" Daarbij als ze komedie speelt is het rap gedaan, dan moet ik gewoon even streng zijn en haar erlangs laten lopen, de derde keer loopt ze er weer netjes door en alles is voor de rest van het uur opgelost.
. En dan voel ik echt dat ze heel gespannen is, al ze nepschrikt gaat ze nooit achteruit en doet ze nooit zo opgefokt.
Citaat:Zien jullie goed het verschil tussen een paard die echt bang is of alleen maar 'acteerd'? En hoe?

Hahaha heb haar nu niet meer, want ze werd mij iets TE gevaarlijk en ik werd te groot, maar heb wel veel dingen van haar geleerd!!