maar als je "oefenstier" tevens je fotograaf is kan je de prikkers beter even verwisselen met een zweepje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar als je "oefenstier" tevens je fotograaf is kan je de prikkers beter even verwisselen met een zweepje

Idra schreef:Ziet er super stoer uit Cloor!!
En wat leuk dat je nu alweer een vliegenschimmel hebt, benieuwd wanneer de spikkeltjes weg zullen zijn
Wij hebben hier in de weide nog wat koeien staan als je wil
haha nee ik houd het lekker bij mijn nep-stier op wielen, die heeft niet zoveel last van die prikkers

cloris schreef:Stieren... stieren hebben we nodighaha nee ik houd het lekker bij mijn nep-stier op wielen, die heeft niet zoveel last van die prikkers
Enne alweer vliegenschimmel? hahaha hij is constant vliegenschimmel sinds die spikkels zijn gekomen zijn ze niet meer weggegaan

(maar nu bespeur ik toch nog appels op zijn bil
) Idra schreef:cloris schreef:Stieren... stieren hebben we nodighaha nee ik houd het lekker bij mijn nep-stier op wielen, die heeft niet zoveel last van die prikkers
Enne alweer vliegenschimmel? hahaha hij is constant vliegenschimmel sinds die spikkels zijn gekomen zijn ze niet meer weggegaan
Een stier hebben we hier ook, maar dat durf ik jullie niet aandoen
Hij kijkt altijd heel eng als ik er langs rijd met Licor![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat zijn appeltjes precies allemaal verdwenen zijn(maar nu bespeur ik toch nog appels op zijn bil
)
cloris schreef:Charlie_pony: kijk een foto waar hij niet op 1 been staat![]()
mandy_b_s schreef:heeeel gaaf.. hoelang doen jullie dit al ?
Charlie_pony schreef:cloris schreef:Charlie_pony: kijk een foto waar hij niet op 1 been staat![]()

andere keer beter