Nou ja toen ging ik een week op vakantie, kon ze een week in het land spelen. Nou ja afgelopen zondag er weer op gekropen na gelongeerd te hebben. Nou kreeg stuiter les. Dinsdag dressuurles dus weer even gelongeerd helemaal omdat ze helemaal binnen staat nu
Nou ja ze liep super, gister had ze wat spierpijn en wilde der vandaag eigenlijk rust geven, maar Diana wilde graag foto's maken dus dan maar morgen rust 
Nou ja niet gelongeerd (voor het eerst weer dus) maar het viel me mee, ze was wat fris en 1 flinke uitbarsting maar voor de rest was het goed. Al mocht ik nog steeds niet teveel aan der spiertjes komen, vandaar dat ik der wat langer (langere teugels) gereden heb

Genoeg gekletst! Commentaar> graag maar hou er een beetje rekening mee dat ik pas 1,5 maand met der bezig ben, dat ze daarvoor net ingereden is en dat ze dus vorige week niks gedaan heeft

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Wat doe ik hier

16. Lekker uitdraven

17. Nog een fotootje van het langs de weg lopen, jammer van die boom!

Ook nog een filmpje, van na der uitbarsting vandaar Diana der commentaar
http://rapidshare.de/files/6837380/Tenuta_037.avi.htmlWat mezelf nogal opvalt is dat ik nog steeds af en toe rot in het zadel zit. Had vandaag weer wat last van mn buik maar daar hebben bijvoorbeeld mijn armen en benen niks mee te maken
En mijn handen al helemaal niet

Yup.

.