Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wendy_Kila schreef:Sorry, maar heb hier met tranen in mijn ogen naar zitten kijken, en heb zelf al menig paard in gereden en weet dus een beetje hoe dat gaat.
stopt ie de dag erna 5 rondjes eerder, dan denkt ie bekijk t maar ik bepaal zelf hoeveel ik wil lopen.

eSz schreef:ben je er wel aan toe een paard in te rijden ?
ik vind het er echt niet uitzien. Je zit maar ye schoppen en te trekken.. paard snapt er niks van.

Rowy schreef:Ik vind het nogal meevallen hoor, ik zie dr wel trekken, maar dat is volgens mij omdat het paard af en toe veel te diep duikt. Ze probeert hem dan te corrigeren. Veel mensen zeggen dan van laat hem toch lopen, maar als een paard eenmaal zich zoiets aangeleerd heeft, probeer het dan maar eens af te leren als je het eerst steeds toelaat. Ik vind het by the way een supermooi paardje.
Renske20 schreef:bijf het een supermooie merrie vinden!! en wat is ze braaaf!! nog even en dan zit je er zelf op!!Wendy_Kila schreef:Sorry, maar heb hier met tranen in mijn ogen naar zitten kijken, en heb zelf al menig paard in gereden en weet dus een beetje hoe dat gaat.
overdrijven is ook een vak he...zou vooral stoppen wanneer t paard zelf wil stoppenstopt ie de dag erna 5 rondjes eerder, dan denkt ie bekijk t maar ik bepaal zelf hoeveel ik wil lopen.
juist als ze willen stoppen, nog ff laten lopen en dan zelf bepalen dat ze mag gaan stappen is stukken beter! en van wat zweten is nog nooit iemand dood gegaan hoor!

estja schreef:Een jong paard moet juist diep lopen!