De foto's zijn niet altijd scherp en vaak ook half schaduw/half zon. Volgende keer betere foto's hopelijk

Jozien en Patos

Even netjes opstellen voor de foto

Rustig losstappen aan de lange teugel (wat glimt ze toch lekker...)

Rekken en strekken Niet zo’n bijster mooi moment, maar lekkere halsspieren heeft ze wel..

Actief losdraven. Zoals jullie kunnen zien houd ik er naast het paardrijden ook nog andere hobby’s op na (*Denk aan piano spelen, vogeltjesdans ed.*)

Drafje de andere kant op…

En ja hoor, weer een drafje.. Ai, die handen , na ruim drie maanden wordt het voor mij toch ook hoog tijd om weer een lesje te volgen

Een slechte kwaliteit foto, maar we moeten toch even showen hoe netjes vierkant we kunnen staan…als we ons best doen

Jammer dat deze ook niet al te best is, vind het namelijk wel een mooi beeld. Dit is het verzamelen na uitgestrekte draf en ze begint toch weer redelijk wat te zakken in de achterhand.

Middendrafje met weliswaar te weinig oprichting. En vanavond ga ik op mijn handen letten in de training…

Stukkie travers

Qua aanleuning geen goed moment, maar ik vond het kruisen achter wel een leuk beeld geven.

En dit is hoe appuyeren wél hoort…

Poseren met ons nieuwe S&T hoofdstel
Dat was het weer, hoop dat jullie weer een verse indruk van ons hebben! Oja, cap is eigen keus en zoals jullie zien moeten anderen op Patos van mij wel een cap op.
Komen de volgende keer!
echt helemaal mijn type

Mooie combinatie en die piste..
Netjes!