Ook werd er rekening gehouden met het feit dat Explosion en Benjamin hengst waren (werden langs elkaar gezet en daar langs een ruin) ben heel erg te spreken over die mensen! Er is een man heel de tijd aanwezig die de paarden in het oog hield en het tuig! Je kon dus met een gerust hart alles in de stal laten liggen, en de paarden werden met rust gelaten, stond je paard daar niet had je daar níets te zoeken en werd je ook zonder pardon uit de stallen gestuurt! Explosion was gaan liggen en hij was 3x op een uur gaan kijken of hij geen koliek had (Ex gaat smiddag's altijd liggen op stal, hij doet echt een dutje dan
)uiteindelijk behaalde ik een 2de plaats op de E4 met 62.833% (1%achterstand op nr 1) en bij de E5 was ik 4de met 58%
In het algemeen klassement ben ik van een 11de plaats naar een 8ste plaats gegaan (ik stond een paar weken geleden nog op de 15de plaats!) En volgens mijn lesgever heb ik me hiermee geselecteert voor een clinic bij tinneke bartels
(maar ik denk dat ze het verkeerd begrepen heeft en dat alleen de 1ste van elk niveau een clinic mag doen maar goed
daar heb ik morgen zoiezo meer duidelijkheid over! Ik hoop het in elk geval
)dit was op zaterdag, Ex was een beetje (heel erg) actief dus excuseer voor mijn heel erge houding
Ik ga voorover zitten als ik hem niet kan houden (schaam)drafje
aan het praten
Ex middendraf

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=6OHBXWRB
(let aub niet op mijn houding
)galopje op de volte van 10 meter
Zondag, zo vonden we Explosion toen we hem gingen klaar maken voor de E5
als hij dan toch ligt kunnen we zo ook wel even invlechten toch?
hierop geen commentaar van 'gevaarlijk' Ik ken Explosion en voel ook precies wanneer hij zijn spieren ook maar een beetje aanspand om op te staan oid. Dus ik lette wel op.
E5
oeh van ver
In het groter formaat is hij wel redelijk duidelijk.Explosion vond de 'oranje mensen' (van het rode kruis) wel bijzonder interesant toen ze hun brancard de piste indroegen voor geval van
(ja dat deden ze net toen ik mijn proef aan het rijden was *zucht*)hier heeft ie wel een vreemde nek

tja...
deze is wel mooi...Hmm ook weer niet zo duidelijk als op groter formaat
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=BG6Y4EZT

dat ziet er weer netjes uit! Wat leuk dat je zo op hem kon gaan zitten in de stal en gewoon invlechten!