Bedankt voor je complimentjes!!!
nitouche schreef:Leuk beestje om te zien!!!
Het kan aan mij liggen, maar op sommige foto's vind ik je paard iets te diep en te laag lopen waardoor hij iets teveel op de voorhand komt. Maar verder vind ik het er super uitzien.
Ik train LDR dus hij loopt inderdaad achter de loodlijn, maar bewust.
Maar hij is niet achter het bit. En ook niet tegen het bit.
Hij moet op sommige momenten nog iets meer onder komen, maarja de situatie was dat ie al een halve week stilstond. Dus dan is het uberhaubt al een kunst om hem bij je te houden en ontspannen te houden, ondanks alle bak spoken.
Titsia schreef:Dit is echt iets wat ik nog wil bereiken met mijn paardje Herinner me nog foto's van Karlos als hij echt met zijn hoofd omhoog liep, en nu
echt super vooruit gegaan
Tja, we gaan wel hard. Alhoewel we laatst echt in een dipje zaten (maar dat had ook met de zadelmaker en de hoefsmid te maken).
En toen was ik bijna een jaar uit de running dus moest weer helemaal me balans vinden.
Als je iets echt wil dan lukt t en dan maakt t niet uit of het vandaag of morgen of volgend jaar is Suc-6!
Japp schreef:Ziet er echt super uit, prachtig dier, paard loopt heerlijk ontspannen en goed over de rug En die setjes wauw , echt helemaal goed, dat geel is echt geweldig, wel gedurfd maar het staat hem echt super!!!
Met zijn ontspanning gaat het steeds beter!
En dat geel tja ik vind het hem gewoon super sexy staan!
janne schreef:super leuk paard je hebt ooit in n toppic van mij gezegd dat mijn paard op jou paard leek kwa type nou het klopt
leuk dier niet zo ielig
Tja, soms zie je welleens paarden die best wel veel op elkaar lijken ondanks dat ze een hele andere afstammeling hebben. Leuk vind ik dat.
Sily schreef:Ik vind hem juist erg netjes lopen, wel laag maar niet op de voorhand eigenlijk (heeft foto's 3 keer bekeken ondertussen )
Heel erg gaaf beest, glanst ook erg mooi, maar ben dan zelf ook al gek op de kleur dus tsja
Met het op de voorhand lopen: Ik vind het ook niet echt noemens waardig onder de omstandigheden maja. Mensen kunnen ook maar alleen naar een foto kijken. Als er dan een moment opname is dan ziet je van een foto niet hoe het gecorrigeerd is.
Ik ben ook gek op de kleur donkerbruin of zwartbruin, hahaha. Maar dat moet wel duidelijk zijn met 2 donkere paarden en verzorgpaard.
Diana_Mabel schreef:leuk, leuk, leuk paard!
helemaal mijn type
We zijn helemaal weg van elkaars paarden dan