) en die heeft me weer even op het goede spoor gezet. Ik reed Pjelk veel te vrijblijvend en dat bleek wel want toen ik hem meer oppakte gaf hij heel makkelijk na! Bovendien was ze helemaal enthousiast over het front dat hij zo af en toe maakte. Ik was wel benieuwd hoe dat er uit zag en gelukkig was er vandaag een manege-meisje zo lief om even wat foto`s te maken. Natuurlijk is het niet perfect ofzo maar ik ben eigenlijk best heel tevreden over hoe het vandaag ging. Mijn houding valt me mee (al mag ik wel meer voor me kijken
) en Pjelk ging gewoon behoorlijk fijn. Hij vind het nog ontzettend moeilijk om zijn achterhand goed onder te brengen. Ik ben dan ook begonnen met heel kleine stukjes (een paar passen) voorwaarts draven en dan weer terug nemen. Dat vond ie eerst ontzettend moielijk maar na een halfuur ging het al stukken beter en bleef hij er ook lekker door.genoeg gekletst, foto`s!

stappen

veeel te diep

lekker drafje

wijken

En soms druk Pjelk gewoon strak zijn neus dr uit als het te lastig wordt in de galop

Dit lijkt er meer op

En op dit plaatje ben ik best een beetje trots, check vooral dat doorhangende teugeltje en Pjelks ontzettend schattige koppie
En, wat vinden jullie?
Mooi fjordje heb je hoor
)