Ten eerste weer super bedankt voor de mega leuke en vele reacties 
Degene die denken dat het rose is, het lijkt heel erg op de foto, maar het is toch echt paars (wel wat naar het rose toe
)
Suus1981, inderdaad ik heb eindelijk bordjes in de wei en dat rijdt veel beter, nu kan je jezelf wat richten naar bepaalde punten en ik merk dat het voor Solide ook veel beter is.
OrissE_GipsY, hahaha ja Solide heeft iets teveel buik
maar als mijn blessure en verhuizing achter de rug zijn dan gaan we er heel hard aan werken.
Ik heb de bandages inderdaad wat lager zitten. Dat viel me ook op toen ik ze om had.
Kel2004, daar hou ik je aan, gezellig als je weer een keer komt buurten (en rijden natuurlijk
). Maar ik moet zekers een keer langs komen om Zita en hopelijk Veloz (maar dat weten we na woensdag, toch...) te bewonderen. En die veulens zijn te koop 
Loutjelou, Solide een uitgebreide garderobe, neueueueueueh

Welke kleur wil je de volgende keer zien??? 
xjessx, ja die voorhand daar moet aan gewerkt worden en nog wel meer puntjes als ik zo de foto's zie. Maar altijd het leuke van foto's, ze kunnen zo confronterend zijn.
RUBYWHITE, volgens mij is het een BR-shabrak en Eskadron-bandages. Dus niet zelfde merk.
En die bonte is geen veulen, volgens mij een 3-jarige. Maar ik kan wel eens kijken of ik meer info kan krijgen over dat beestje.
Hahaha, zo wat een reactie, maar nogmaals iedereen bedankt. En meerdere reacties zijn natuurlijk altijd welkom.