ik vloog door de lucht en heb toen mijn heup gekneusd. Daarna heb ik gewoon doorgereden, maar nu blijkt dat mijn SI gewricht uit de kom is en dat ik voorlopig niet mag rijden
Het SI gewricht zit trouwens in je heup vlakbij je heiligbeen..en mn bekken waren gekanteld..best poedersuiker dus, maar ik heb nu een paar foto's voordat ik stopte met rijden zeg maar. Deze zijn van 2 of 3 weken geleden en ik vond ze wel geinig en ze zijn voorlopig de laatste foto's die ik heb.. dus veel kijkplezier! Noquatja word nu gereden door iemand anders en dat gaat heel erg goed..maar ik hoop dat ik er snel weer op mag! Zal dan ook weer foto's erop zetten
Allereerst een paar springfoto's van de Apeldoornse Kampioenschappen:

Ik kijk vol angst naar het parcours, ik had het niet zo goed verkent haha! En Noquatja staat er zoals altijd er heerlijk geinteresseerd bij

Wieee, Noqie vliegt over de hindernis

Hier lijkt ie net een lompige tuiger haha, maar hij ging niet helemaal lekker eroverheen..
(Bedankt nienke voor de coole foto's!!)
En dan nu de dressuurfoto's..ik krijg nog plezier in dat dressuurgedoe
Dit was trouwens na de les..ik ging er nog heel even op huppen..Dit is 2 3 weken geleden en dus de laatste keer dat ik er op mocht..
Drafje

Nog steeds drafje
en Dat paard links mag Noquatja niet zo

Geen idee wat ik hier doe..wijken ofzow

Lekkere halsspier heeft ie tog
Dit was trouwens wijken!Dat was het dan weer...ik ga lekker rust houden en over een paar weekjes weer rijden!! Bybye!
sterkte