Ik rijd hier op Lita, een 8 jarig arabier merrietje...heel lief, maar wel pittig.Leuk of niet? Zijn een beetje groen, maar dat komt omdat ze achter dubbelglas zijn gemaakt...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik rijd hier op Lita, een 8 jarig arabier merrietje...heel lief, maar wel pittig.
Nimber schreef:aah je bent mannelijk![]()
![]()
nooit geweten eigenlijk!
leuk paardje! eigen of manege of..?
Is een heel lief en leuk paardje! Is een manegepaard, maar op onze manege worden paarden die veel in petto hebben goed op niveau gehouden. Er komen ook alleen mensen op te rijden die dat niveau dus niet verlagen...and I'm proud to say I'm one of them
Over mijn eigen paard kan ik nog niets zeggen...die heb ik waarschijnlijk hééél binnenkort!

ben nog nooit een paard tegen gekomen die hetzelfde heet.
no panic schreef:ha ha dat is ff grappig zo heet ik zelf ook maar dan met een h er tussen litha.o die manier.hi hiben nog nooit een paard tegen gekomen die hetzelfde heet.
Op onze manege zijn ze niet zo op namen...soms schrijven ze lita, andere keren weer litah, en weer een andere keer schrijven ze litha...elke keer wat anders
Maar evengoed blijft het een heel lief en leuk paardje! Ze kan overigens ook erg goed spinnen! Prisca schreef:Gave foto´s tof om je eens aan het rijden te zien.
wordt toch eens tijd voor een Western bokjt rit??
We hebben ondertussen zoveel western ruiters en ik wilhet wel een proberen we hebben ook genoeg mannelijke en vrouwelijke lesgevers.
En wie heeft een idee ??
Kan iemand me een paard lenen?
Hou dit gevoel vast ladies!!!!