Ik heb Velvet ongeveer 2 maanden, ze was net zadelmak toen ik haar kocht.
Het ging gewoon om de ervaring, en ze heeft zich goed gedragen. Ik ben er op blijven zitten
.Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
vind het er super uitzien, voor 2 maand onder het zadel
en ik begrijp ook wel waarom je een beetje gespannen was. Veel succes er verder mee!!
. VeraM schreef:Jeetje Alice! Wat goed van je! Hahaha en ik zit al 2 jaar te mekkeren. Ik kan een voorbeeld aan je nemen. Ziet goed uit, dat gaat helemaal goed komen als wedstrijdcombi.
. Wilden ze ook nog dat ik meedeed met de parade, nou ik dacht het niet he. Velvet had 's ochtens al genoeg meegemaakt, die moet eerst bijkomen en uitrusten.
linsy schreef:Knap gedaan na pas twee maanden onder zadel. Mooi paard trouwens en een zeer interresante afstamming. (vooral die akzent II) Ga je ook fokken met haar?

Gerrie schreef:Alleen maar lovende woorden hier, maar nu van mij een vraag?
Mag ze nu even met vakantie?
Leuk voor de ervaring,maar meer ook niet..
Overvragen ligt weer om de hoek.
Gerrie schreef:Alleen maar lovende woorden hier, maar nu van mij een vraag?
Mag ze nu even met vakantie?
Leuk voor de ervaring,maar meer ook niet..
Overvragen ligt weer om de hoek.
. Ik wil haar ook zeker niet overvragen, want ik wil nog lang plezier van haar hebben. En als ik rij, en dat is zeker niet elke dag, dan is dat ook heel afwisselend (een keertje in de bak, een keer naar het bos, een minilesje, en ook aan de hand verkennen we de omgeving
).