T ging wel super goed. Ik was foutloos binnen een tijd van 86,68. Dus gekwalificeerd voor de barage
De barage ging wat minder. Tot en met hindernis 4 ging het super en toen hadden we bij 5a een weigering en een balk, en bij hindernis 2 hadden we ook een balk.
Maar ik ben helemaal happy dat we foutloos waren de eerste keer (heb 2 winstpunten
) en had eigenlijk verwacht dat er wel een paar balken zouden gaan vliegengenoeg gepraat hier de foto's
hindernis 1
hindernis 2
hindernis 3
hindernis 4 (iets te vroeg genomen)
hindernis 5a (ook iets te vroeg genomen)
hindernis 5b, vind ik zelf een van de mooiste foto's
hindernis 6, Riky sprong al en ik was nog bezig naar de hindernis te rijden, vandaar dat ik in ht zadel zit inplaats van sta
hindernis 7
hindernis 8
hindernis 9, ook best mooie foto
en toen de barage
hindernis 1
hindernis 6, ook erg mooie foto vind k zelf
hindernis 7
hindernis 4
en toen ging t fout
hindernis 5a, een weigering
nog een keer hindernis 5a, we kwamen weer niet uit (beide keren mn eigen fout) maar Riky was toch zo lief en dapper om te springen terwijl we al stil stonden en dan krijg je een super rare sprong, wel hadden we een balk, maar vond t al super dat ze sprong
dus ik kwam na de hindernis op dr hals terecht en zag hindernis 5b dichterbij komen, ik ging er eigenlijk van uit dat ze zou weigeren, maar ze sprong
, dat was echt super lief
dus hindernis 5b, mijn rare hoofd door het feit dat ze sprong en niet weigerde
geen foto
hindernis 2, hier hadden we ook een balk
en hindernis 9
sorry voor de hoeveelheid
, de knotjes heeft mik_beer gemaakt, dankje Kim
Commentaar mag natuurlijk!
Ach ze was lief, het ging super, en volgende keer gaat het weer een beetje beter
!!!