Nou dit waren ze. De foto's zijn een beetje op een raar moment gemaakt. Ik kan geen goede foto's maken en mijn camera was die dag een beetje sloom met foto's maken. dus het zijn maar momentopnames maar wou ze toch met jullie delen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
.
nou zie hem zelf nou eens zitten
Yoghurt schreef:Ja idd, die geeft gelukkig eens het goeie voorbeeld. Dat kun je van onze topruiters niet zeggen

siets schreef:Nouja, het is dan misschien zinloos, maar toch vind ik je instructeur zo het beeld geven van een heel harde hand. Kan het mis hebben, maar vind zijn armhouding en de hoofd-/halshouding van het paard nou niet echt ontspannen.
Verder wel een heel mooi paard, zou alleen graag foto's zien met jou erop, om te zien hoe hij dan loopt.
edit: heb je profiel doorgekeken, en dat geeft inderdaad het beeld wat ik verwachtte.
en het is ook echt niet gemakkelijk om haar te rijden.
ladyenpippi schreef:siets schreef:Nouja, het is dan misschien zinloos, maar toch vind ik je instructeur zo het beeld geven van een heel harde hand. Kan het mis hebben, maar vind zijn armhouding en de hoofd-/halshouding van het paard nou niet echt ontspannen.
Verder wel een heel mooi paard, zou alleen graag foto's zien met jou erop, om te zien hoe hij dan loopt.
edit: heb je profiel doorgekeken, en dat geeft inderdaad het beeld wat ik verwachtte.
ze loopt ook idd wel wat gespannen maar mijn pony loopt eigenlijk overal gespannen ook wel met mij er op. maar die keer dat mijn instructeur er op ging zitten was ze echt vervelend. bijna 1 keer viel hij er bijna afen het is ook echt niet gemakkelijk om haar te rijden.
trouwens er staan nog wat oudere foto's in mijn profiel waar ik er op zit. nu loopt ze al weer heel anders heb alleen nog geen nieuwe foto's want mijn camera is kapot. maar misschien wil mijn vader wel een keer weer foto's maken
ladyenpippi schreef:mag ik ook vragen wat voor beeld je had verwacht?
. Het meer 'vrije' beeld. Bij je instructeur ziet het er gewoon wat meer gedwongen uit. En ik ken dat, mijn instructeur lijkt qua rijstijl zo aardig op de jouwe
. Jij kent je pony gewoon al langer, en hoe dan ook, je weet gewoon beter hoe je met dat dier om moet gaan. Ookal weet een instructeur meer van het rijden in het algemeen af.
ladyenpippi schreef:ik vind ook dat het hoord dat je een cap op hebt heb er zelf ook bijna altijd een op.