En zo mocht Giant afgelopen zondag mee naar een oefenwedstrijd. Mijn vriend moest hier en daar wel een handje helpen zeer tegen de zin van de menster
Giant zelf is niet zo snel en de waterbak was bijzonder eng maar uiteindelijk ging hij er zowaar doorheen
Ze werden allerlaatste maar dat mocht de pret niet drukken en over twee weken gaan ze voor een herkansing naar een andere wedstrijd want het baasje heeft de smaak te pakken, Giant vindt het geloof ik iets minder dat aan zijn luie leventje een einde gekomen lijkt te zijn
Helaas zijn de foto's niet super, ik stond te ver weg en mijn eigen camera met flinke zoom is helaas kort geleden gestolen.
Let bij deze foto vooral op de positie van de kegel
Nico wilde nog corrigeren maar kreeg de kans niet
Giant ploeterend door de waterbak, hij had het er even zwaar mee.
De tweede manche werd hij enthousiaster en ging zelfs in galop!
Door één van de hindernissen (beetje veraf helaas)
Tot [naam]'s grote blijdschap was er bij de prijsuitreiking voor elk kind een prijs. Het was een ontzettend leuk georganiseerde oefenwedstrijd.
En Caressa heeft gelijk, grooms moeten hun plaats kennen 

Hij is ook niet zo sterk als een echte Shet, mijn oudste dochter van 11 kan er al niet meer op rijden, en die is bepaald niet dik. Gelukkig loopt dit wagentje heel erg licht (daarom hebben we die ook gekocht), ook met flink wat gewicht er op en kan Giant het gemakkelijk trekken.