Lies(v. uniform) @t wedstrijd M1 160 en 164 1e

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Lies(v. uniform) @t wedstrijd M1 160 en 164 1e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 18:40

Ik vond de proeven zelf niet goed gaan, toen i de film zag viel het opsch wel mee> maar ze loopt nog steeds niet goed Ik ga volgende week iemand naar der laten kijken, een fysio of accupunturist.
Ze hield nu ook heel erg vast en was heel gespannen en maakte daardoor haar passen niet goed af.. Ik hoop dat ze weer beter wordt Maar ondanks dat kan ze toch weer een goede proef neer zetten! toch trots op der! Ik had 160 en 164p en 1e

hier wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jettie

Re: Lies(v. uniform) @t wedstrijd M1 160 en 164 1e

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:44

Mooie knol, kan lekker strekken
Ik heb de foto's aandachtig bekeken, maar kan eigenlijk geen commentaar bedenken. Ik denk dat de jury het beter weet dan ik, die zal je proef ook wel rechtvaardig beoordeeld hebben. Gefeliciteerd met je wp's en prijs!

lottehaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:51

heel mooi paard heb je zeg!!
het ziet er veder goed uit

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 19:05

Hey! Hardstikke goed joh!
Alleen heb ik volgens mij wat gemist?
Wat is er met dr dan????

Greetz Mariek

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 19:24

Ik zie kruisjes..

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 19:32

Ziet er netjes uit hoor! op naar de M2!!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:22

Hoi,

ik was vandaag ook op die wedstrijd, ook in het M1! Ik was 2 keer 2e met 163 en 166. Ik was degene met die vos die in het begin erg gespannen was, ik had blauw/creme kleurige spullen en zat in het tweede groepje. Ga je volgende keer weer daar na toe? Dan kunnen we ff afspreken, is wel leuk!
Laatst bijgewerkt door db1 op 02-10-05 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:24

Wow, super hoor Jen ziet er echt goed uit. Ik hoop voor jullie dat zijn pijntjes weer snel verholpen zijn! Ga je volgende week ook weer naar Arnhem?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:49

leuk paard zeg!
ziet er netjes uit!
mooie foto's

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 22:22

vossie schreef:
Hoi,

ik was vandaag ook op die wedstrijd, ook in het M1! Ik was 2 keer 2e met 163 en 166. Ik was degene met die vos die in het begin erg gespannen was, ik had blauw/creme kleurige spullen en zat in het tweede groepje. Ga je volgende keer weer daar na toe? Dan kunnen we ff afspreken, is wel leuk!

oh jah ik heb je wel gezien, haha ik reed je nog bijna aan toen ik bijna klaar was sorry ik was zo verdriertig boos terleurgestelleld bang enz... er word al twee maanden tegen me gezegd dat het niks is en dat ik er gewoon door heen moet rijden. Ben twee maanden heel rustig gebleven maar dit was ook echt de druppel voor mij.. ga nu gewoon lekker naar mezelf luisteren en er iemand bijhalen.. en mezelf ok een beetje rust geven.. niet alleen maar presteren eerst paardje beter maken en zelf alles relativeren en dan weer lekker verder...
Maar was wel hel erg blij met de punten.. ik vond dat t niet goed ging had echt in de 40 verwacht dus was hier toch wel heel erg blij mee
Jij had ook goede punten he!?
Ik heb je niet zien rijden, had je goed gereden?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:23

heej jenna
super zeg!
gefeliciteerd, ziet er ook netjes uit

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 22:25

BrittJl0ver schreef:
heej jenna
super zeg!
gefeliciteerd, ziet er ook netjes uit

tnx!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 22:29

Mariek1983 schreef:
Hey! Hardstikke goed joh!
Alleen heb ik volgens mij wat gemist?
Wat is er met dr dan????

Greetz Mariek

ja ze is al 2 maanden ongeveer ontzettends scheef. En nu liep ze ook al niet meer zuiver en vaak tegen de hand enz... ze had echt zo'n kronkel in der lijf en begin deze week kreunde ze ook helemaal enz.. Ik zou ook eerst deze wedstrijd af zeggen maar de clinic liep ze wel weer beter duzz ik dacht tis toch dichtbij als t niet goed gaat ga ik terug.. Maar nu weet ik gewoon helemaal dat er wat aan de hand is.. Vond t zo moeilijk wat ik moest doen wel rijden niet rijden, de een zegt gewoon er door heen en ik dnek ik dat t niet goed is... maarja ik heb ook geen ervaring met die dingen
Hoopecht dat ze pijn heeft ..

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 22:33

vossie schreef:
Hoi,

ja ga de volgende keer weer als ze beter is (wil niet weer zo boos worden enz) kunnen we dan wel afspreken natuurlijk!
x Jen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 00:33

toen ik lies nog wel eens reed had ze ook al dit soort kuren. lydia heeft toen enkele dingen laten aanpassen ivbm aardstraal ofzo iets (ik geloof daar niet in!) in iedergeval toen ze nog bij bartje bosman stond aan de huissensedijk.

Maar als ik haar zo zie lopen kwa fotos kan ik er niks aan opmaken, sjeez wat mis ik een knol die zo kan strekken

gefeliciteerd met je punten meis!! ik denk inderdaad dat je haar er gewoon doorheen moet rijden.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:55

Nogmaals het ziet er keurig uit, maar ik zou er wel even naar laten kijken. Zeker als ik hoor dat ze aan het begin van de week zelfs kreunde. Scheef zijn ze allemaal, maar ze kunnen ook te scheef zijn. En dan krijgen ze last. Ik denk dat je beter niet kunt forceren. Voorkomen is altijd beter dan genezen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen, jullie zijn al zo ver gekomen! En die M2, dat moet voor jullie straks helemaal niet zo moeilijk meer zijn

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:59

wow wat een mooi paard!

En jullie zijn ook echt een super mooie combinatie.
wat kan je paard strekken zeg!
volgens mij komt die M2 wel goed!
Gefeliciteerd met je punten en prijzen!
Succes verder

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 09:18

Navidad schreef:
toen ik lies nog wel eens reed had ze ook al dit soort kuren. lydia heeft toen enkele dingen laten aanpassen ivbm aardstraal ofzo iets (ik geloof daar niet in!) in iedergeval toen ze nog bij bartje bosman stond aan de huissensedijk.

Maar als ik haar zo zie lopen kwa fotos kan ik er niks aan opmaken, sjeez wat mis ik een knol die zo kan strekken

gefeliciteerd met je punten meis!! ik denk inderdaad dat je haar er gewoon doorheen moet rijden.

tnx! ja er komt nou wel een fysio kijken gelukkig, ik wil mezelf straks ook niet voor mn hoofd slaan als er wel iets aan de hand is, dat kan ik mezelf nooit vergeven...

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:30

oh jah ik heb je wel gezien, haha ik reed je nog bijna aan toen ik bijna klaar was sorry ik was zo verdriertig boos terleurgestelleld bang enz... er word al twee maanden tegen me gezegd dat het niks is en dat ik er gewoon door heen moet rijden. Ben twee maanden heel rustig gebleven maar dit was ook echt de druppel voor mij.. ga nu gewoon lekker naar mezelf luisteren en er iemand bijhalen.. en mezelf ok een beetje rust geven.. niet alleen maar presteren eerst paardje beter maken en zelf alles relativeren en dan weer lekker verder...
Maar was wel hel erg blij met de punten.. ik vond dat t niet goed ging had echt in de 40 verwacht dus was hier toch wel heel erg blij mee
Jij had ook goede punten he!?
Ik heb je niet zien rijden, had je goed gereden?[/quote]

Maakt niet uit joh, het bijna botsen, ging allemaal goed! Mijne ging goed, ze is altijd nogal schrikkerig en lastig. Dit was de eerste keer binnen voor ons en ik had er niet echt vertrouwen in maar op wat rare fratsen na was ze erg braaf. Ik had 1e proef 163 en 2e proef 166. Volgende keer spreken we wel ff af, ik start dan wel m2 omdat ik nu 20 wp heb in het m1. Maar dat is toch vlak achter elkaar dat komt dus wel goed.
Succes met je paard, hopelijk kom je achter de oorzaak!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:48

whaa helemaal verliefd op jou knol!!
misschien nog net iets meer op die van mij, maargoed
ziet er erg netjes uit!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 14:59

vossie schreef:
Maakt niet uit joh, het bijna botsen, ging allemaal goed! Mijne ging goed, ze is altijd nogal schrikkerig en lastig. Dit was de eerste keer binnen voor ons en ik had er niet echt vertrouwen in maar op wat rare fratsen na was ze erg braaf. Ik had 1e proef 163 en 2e proef 166. Volgende keer spreken we wel ff af, ik start dan wel m2 omdat ik nu 20 wp heb in het m1. Maar dat is toch vlak achter elkaar dat komt dus wel goed.
Succes met je paard, hopelijk kom je achter de oorzaak!

jeetje al 20 dit was pas mn tweede wedstrijd int M1. Haha heb nog wel ff te gaan. Maar ik dacht dat je de M2 zou overslaan. Had ik geloof ik een x gelezen in het topic over Bemmel (kan dat?). Maar natuurlijk kunnen we ff meeten de volgende x dat is geloof ik 6 november toch?

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:27

Woow mooi paardjes zeg

Gefeliciteerd met je punten

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:50

Ondanks dat jij voelt dat er iets niet goed zit, vind ik het er netjes uitzien ! Ik vind het achterbeen gebruik erg goed !! ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je weer een lekker gevoel krijgt met het rijden Succes verder !!
(erg hip dekje heb ik nl ook haha )

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 16:17

[
jeetje al 20 dit was pas mn tweede wedstrijd int M1. Haha heb nog wel ff te gaan. Maar ik dacht dat je de M2 zou overslaan. Had ik geloof ik een x gelezen in het topic over Bemmel (kan dat?). Maar natuurlijk kunnen we ff meeten de volgende x dat is geloof ik 6 november toch?[/quote]

Was idd de bedoeling om het M2 over te slaan omdat ik had verwacht dat ze binnen absoluut niet te hanteren zou zijn!! Maar afgelopen zondag was ze redelijk braaf en handelbaar, als dat zo door gaat dan rijd ik gewoon lekker de M2 door van de winter. Mocht ze nou toch weer spoken gaan zien en lastig doen dan houd ik haar van de winter thuis en dan lekker in april weer buiten Z starten. Maar als ze het binnen goed blijft doen rijd ik gewoon de M2 uit, is alleen maar goed voor haar naar vreemde plaatsen en veel zien, an zolang ik andere ruiters (nog) niet tot last ben dan heb ik er geen probleem mee om haar te starten.
Als we de tijden hebben dan pb-en wel ff. Ik heb voorlopig Gendt, Bemmel en Arnhem Zuid ingeschreven dus als je ook naar een van die plekken gaat dan hoor ik het wel!

Is je paard inmiddels al bij een arts geweest??

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 17:08

vossie schreef:

Was idd de bedoeling om het M2 over te slaan omdat ik had verwacht dat ze binnen absoluut niet te hanteren zou zijn!! Maar afgelopen zondag was ze redelijk braaf en handelbaar, als dat zo door gaat dan rijd ik gewoon lekker de M2 door van de winter. Mocht ze nou toch weer spoken gaan zien en lastig doen dan houd ik haar van de winter thuis en dan lekker in april weer buiten Z starten. Maar als ze het binnen goed blijft doen rijd ik gewoon de M2 uit, is alleen maar goed voor haar naar vreemde plaatsen en veel zien, an zolang ik andere ruiters (nog) niet tot last ben dan heb ik er geen probleem mee om haar te starten.
Als we de tijden hebben dan pb-en wel ff. Ik heb voorlopig Gendt, Bemmel en Arnhem Zuid ingeschreven dus als je ook naar een van die plekken gaat dan hoor ik het wel!

Is je paard inmiddels al bij een arts geweest??

oja, nee naar die plaatsen ga ik nu niet, ga wel naar de selecties in ewijk en 2x bergharen. Als ze weer beter is. De eigenaresse zou vandaag gloof ik bellen naar de fysio. En ze krijgt allerlei mineralen vitamines enz extra. Hoop dat het werkt.. En anders misschien toch accupuntuur.