@Marz:
heb een of andere intstelling gevonden dat je zelf in kan stellen om de hoeveel seconden/minuten hij moet foto's maken, dus met een beetje geluk heb ik dit eruit gekregen.
Ik heb trouwens weinig aan een reactie van: ik vind het er niet oppietoppie uitzien, leg dan uit waarom niet 
Keelriem heb ik de laatste tijd ruzie mee, floept de hele tijd omhoog, en zo lijkt hij idd strak te zitten maar aan de onderkant in die holte van haar hoofd is het netjes een hele vuist en zo floept ie niet telkens omhoog, dus voor het plaatje niet netjes maar ze heeft er geen last van.
@lovejewel:
Ik kreeg altijd een zere kont van het zadel, omdat aan 1 kant hij een beetje is doorgereden, en ik heb er nu geen last meer van, ben er hardstikke tevreden mee 
@Sily:
Ja dat weet ik idd 
Dat is altijd moeilijk bij haar, ze wil of te snel of te langzaam, een goede middenweg is er bijna nooit. (althans die is er wel, alleen het knopje gaat stroef om het zo maar te zeggen
)
Ik ben iig blij dat ze al lekker met haar koppie beneden blijf zonder dat ik haar constant moet corrigeren,
moet het alleen nog zien te combineren met haar achterhandje en wat meer tempo 
@Isaatje16:
Hihi, zeg maar haar tegen hem 
ze heeft niet voor niets een roze setje 
Maar ze is idd wat dik, heb het heel lang weg kunnen houden, maar ze staat 24/7 op een weiland waarvan het gras echt heel groen en eiwitrijk is enzo, dus dan hou je dat ook gewoon niet,
Ze krijgt per dag nog geen metertje erbij (gras) maar ze wordt gewoon van de lucht dik