Eigenlijk was mijn eigen doel L2, maar ach... wie weet, als we nog even veel starten, lukt het wel

Dus ik combineer het trainen van de L2 en de M1 nu. 10 meter wijken gaat redelijk, achterwaarts gaat bagger, voltes 15 meter zijn een eitje (evenals de 10 m uit de M1) een pasje schouderbinnenwaarts zit er ook al wel op en een contra loopt ie door alsof ie nooit anders gedaan heeft. Wat ie nog wel moet leren? Het snelle doordraaien achter elkaar zonder druk te worden
en iets meer schakelen (met name terug).Maar verder ben ik al heel tevreden, commentaar is voor jullie

Even lekker losstappen
En dus ook nog wat dieper

Ook nog losrijden
Vanuit een kleine volte wat wijken naar buiten
Beetje donker, maar met een tevreden glimlach op m'n gezicht

Stukje achterwaarts dat ermee door kon
Daar gaan we nog even hard op oefenen!
Contra gebroken lijntje 5 meter
Excuses voor mijn cap, maar hij rammelde bijna van mijn hoofd af dus ik had hem zelf maar even afgedaan

Wat veraf (sorry ben vandaag te lui om hem met PSP wat dichterbij te halen) maar t is een klein stukje schoudervoor / SB
Ergens in de L2 proef
Stukje halsstrekken (lastig met zo'n dikke nek
)Middengalopje uit de M1 proef
Pasje verruimen op de diagonaal
En nog een middengalopje
Dat was het voor nu

PS: Zondag starten we onze 3e wedstrijd L1, hierbij hoop ik L2-startgerechtigd te worden. Dan starten we 3 oktober nog de Finale van de Subli Cup in de L1, en voor 9 oktober staat ons L2 debuut gepland!
.

past niet in de auto
Ik hoop het voor je dat je lekker hoog komt nog even met rollie! Dat zou wel leuk zijn!