en voor het rijden zag ik dat ie een rare grote bult had aan de onderkant van zn hals

zal wrsch allergische reactie op een insectenbeet zijn, heeft ie al eens eerder gehad maar dan onder zn buik, het voelt kei heet aan maar hij heeft er geen last van
(hoofd zit links
)(hoofd zit rechts)
ff longeren...wilde nieuw knopje op digi uitproberen voor ik ging rijden, dat ie 6 foto's tegelijk maakt

suffe Q
en dan het echte werk he

het 1e drafje
galopje
plassen stampen en dat voor een paard met watervrees

lekker drafje

weer een lekker drafje

galopje
nog al een lekker drafje
en weer door t water
en wat langer laten in de laatste galop
uitdraven zonder voetjes

en met voetjes
ben echt blij dat ie weer zo lekker en ruim kan lopen!!en weer uitstappen, bak was modderig en als hij achter uitglijd hebben we een groot probleem omdat hij dus achter nog niet helemaal stabiel en stevig staat sinds zn bekken rechtgezet is, alles stata nu goed maar een keer vallen/uitglijden kan het weer laten verschuiven
ook loopt hij wat voorzichtiger als het modderig is, dus vandaar dat ik hem maar kort rij als de bak zo is
en nog wat foto's na het rijden

en tot slot zn lieve koppie

ik zit vaak bagger dat weet ik
schouders krijg ik soms met geen mogenlijkheid naar achter, dat ik soms wat naar beneden kijk is wel fout en daar kan ik ook wat aan doen, maar rug recht&schouders naar achter gaat vaak gewoon nietach zolang Q lekker loopt vind ik ht eigenlijk al lang goed