OrissE_GipsY schreef:uhm nee... maar ik vind het penny-achtig om zulke dingen uit te halen, en op flim te zetten, en helemaal blij over doen , terwijl het eigenlijk nergens op slaat, als je zoiets dna wilt doen, zorg dan dta je dat rijtechnisch kan enzo, en ga niet zomaar wat doen.. en normale ruiters houden hun teugels altijd nog in 2 handen.....
En ik vind het penny-achtig om iemand af te kraken in plaats van misschien duidelijk aan te geven wat er dan zo mega verkeerd is? En ik vind het penny-achtig om vage conclusies te trekken dat zulke dingen bij de westernsport horen?
Ik heb niet zomaar wat gedaan. Ik heb niet zelf bedacht: hey ik ga even een keertwending doen. Nee die heb ik geleerd op een ander paard, dus heb ik het deze pony ook geleerd. En nee dat gaat niet in één keer goed, misschien hield ik hem wel te veel tegen, misschien probeerde ik juist om een duidelijke hulp te geven. Maar ach alles wat er niet perfect en op grand prix niveau uitziet is in jullie ogen slecht :S
En ik heb net de reden aangegeven waarom ik het met één hand deed.. dus lees dat maar even.