)Anyway, de jury heeft al eens eerder tegen mijn moeder gezegd dat hij vind dat een oude pony niet genoeg souplesse (of iets dergelijks) heeft voor de Z1 en dus geen winstpunt kan halen in de M2. Ik eindigde dan ook met 152, desondanks ben ik súper tevreden! Want het ging harstikke goed voor mijn gevoel en ook de foto's liegen er niet om, vind ik. Ik ga binnenkort op zoek naar een muesli/etc. waardoor Nordwind nog nét ietsje meer power krijgt. Hij heeft nu nog ietstje te weinig impuls (was áltijd al een struikelblok, maar het gaat nu al veel veel veel beter!)
Genoeg gekletst. Commentaar mag uiteraard maar houd even rekening met de volgende punten:
- Nordwind is 25 en dus niet meer de jongste...
- Ik rijd al 8 jaar op hem en ben nu dus ook mijlen te groot. Ik zou heel graag nog een paar keer Z1 starten en daarvoor heb ik dus echt nog even 3 winstpunten nodig
Vandaar dat ik nog even doorga...- Ik heb in maart '05 mijn rijstijl met 180 graden gedraaid... van gespannen naar ontspannen.
- Mijn zit was altijd al een ramp maar hij is écht heel erg verbeterd. Mede doordat ik te groot ben krijg ik wel steeds minder houvast.. Dus wees wat mild voor mijn handen en tenen

Nu de foto's...

Losrijden, very charming

Zijn oude, gespannen oogje

Zó lijkt hij wel heeeel erg klein.. maar wel een lieve foto! "We are ready!"

Daar gaan we dan! Eerst om de ring heen...

Groeten

Middendraf! *kwijl*
Dit is voor hem echt héééél goed! Dus ben heel blij dit te zien! 

Schouderbinnenwaarts, niet recht van achter vandaar dat het 4 sporen lijken. (had een 7, dus het zullen er toch echt wel 3 geweest zijn
)
Beetje moeilijk te zien, Travers

Keertwending naar rechts.

The same...

Uitgestrekte draf dacht ik.

Uitgestrekte stap... *kwijl*

Schouderbinnenwaarts

Travers *kwijl*, lijkt alsof het niet op de hoefslag is maar ik neem de bocht altijd mee (moest vanaf volte)

Precies op A aangesprongen, vanuit stap

Volte 10 meter

Andere hand, galop aanspringen op A *kwijl*:9

Contragalop, nú weet ik waarom hij op die hand soms overkruisd gaat... ik hang gewoon teveel naar binnen. Zal ik op letten de volgende keer! (heb het trouwens gister geoefend.. ook in contra aanspringen vanuit draf én stap! En 't ging helemaal super!
)
Nog een laatste stukje contra...

Na het afgroeten, in vrije stap de rijbak verlaten...
Oké, al met al ben ik dus heel erg tevreden op mijn mannetje en ga ik met goede moed zaterdag naar Veendam, om daar hopenlijk net zo'n proef met nog nét iets meer impuls neer te zetten!

.
zeker met je supergave camera gemaakt?