Ok sinds vorige week hebben wij Jentel van Heidi gekocht. Dit was de 2e keer dat ik er thuis opzat in totaal de 3e keer. Het gaat wel lekker maar het is nog even wennen!
nou ik had er direct al een goed gevoel bij.. jentel heeft het goed daar, daar ben ik van overtuigd.. ik mis haar wel, maar dit vind ik het belangrijkste..
Dankje!! Wel jammer dat dat andere paard alweer is verkocht hadden we niet verwacht zo snel! Maar ja Turella's veulen wordt bijna afgespeend en dan wordt dat haar nieuwe vriendinnetje!
leuk hoor... ik heb geen idee hoe ze reageerd op veulens.. maar ik weet bijna wel zeker dat ze er goed voor zou zijn.. maar staat ze niet bij de andere merrie in? of is dat niet goed? heb geen idee hoor.. heb hooguit maar 2 paarden gehad!
Nu nog niet aangezien wij vandaag die andere merrie weg hebben gebracht! Maar alleen in het land is ook niks dus zal ze morgen wel bij de andere ingaan! Turella is gelukkig heel makklijk en die is totaal niet agresief naar een ander paard! Dus dat zal wel goed gaan!
wat spannend.. nou jentel is ook heel onderdanig.. hier was onze kleine romy de baas.. maar kunnen de merrie wel acepteren dat ze bij hun veulen komen? oeps ik ben wel offtopic bezig.. maar dit is de laatste vraag..
jahoor we hadden er toen je haar kwam brengen ja ook een 2jarige bij instaan! Sommige merries vinden t niet goed, maar turella wel! Ow en zitten er mooie foto's bij??? Dat was mijn laatste vraag!